Gå til innhold

Nedtur...


Hhenrik
 Share

Anbefalte innlegg

Tidligere i uken ringte jeg til o.s bildeler å bestilte et sett med bremseskiver til framhjula som skal på min 325i.

Fikk melding av dem igår om at delene hadde kommet på lager å det var bare å komme å hente dem. Så jeg setter meg i bilen idag å tar turen nedover mot sirevåg, tar ca. 1 time fra stavanger.

Når jeg endelig kommer fram får jeg pakken med bremseskiver, var av typen bilstein å sto ikke noe annet på pakken. Betalte å dro hjem. Når jeg kommer hjem og åpner pakken, så ser jeg at jeg har fått bremseskiver til en E-28!!! NEDTUR DELUXE!! De har stengt imorgen, så får ikke bytta dem før mandag!! æsj å æsj!!

O.S bildeler har forresten et veldig flott opplegg der ned, å har enormt utvalg av deler på lager....sikla etter mye der ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skuff og komme hjem og merk at du har fått feil del...

jeg fikk telefon fra verkstedet som skulle bare skifte hjulager på bilen min om at en justerings bolt ikke var kommet ennå pga. den var ikke på lager (bolt som verkstedet knakk under demontering av understellet eller.no) så jeg må vente til mandagen før og kanskje få den :(

leverte den på tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slike ting du må sjekke FØR du begynner på hjemreisen... :wink:

En komptiss kjøpte hvite baklys hos OS for noen uker siden. Heldigvis sjekket han dem før han reiste hjem, det viste seg å være 2 høyre baklys...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen var jo det at fattern hadde ringt å bestilt 2 bremseskiver til e-30, å når jeg kom ned så sa jeg at jeg skulle hente bremseskiver til en E-30 325i å da regna jeg med at jeg fikk rett...men den gang ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...