SE Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Da har jeg endelig fått på merkene. Er ganske happy med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Såg fint ut det der, har fått på mine og, og er ganske fornøyd med resultatet Har et i hvert vindu bak (det lille) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Så nice ut det..... Vi skulle vel fått laget en egen "photosession" tråd ettersom de fleste muligens har begynt å få merkene på bilene sine? Jeg har fått på et på fronten og skiboksen har fått seg 2 merker Bilder kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Ble kjempebra det der.... så jo nesten ut som bilen ble laget med merkene på BTW så ut som du hadde sinnsykt breie felger på det øverste bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 BTW så ut som du hadde sinnsykt breie felger på det øverste bildet.. Hehe ja er bakdekka og de er 265/35R18. Edit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Stilige merker Og tøffe felger, SE. Voksen dimensjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 oi, ligger vel fint i svingene den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 oi, ligger vel fint i svingene den der? Ja. Ikke så værst på det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 BTW så ut som du hadde sinnsykt breie felger på det øverste bildet.. Hehe ja er bakdekka og de er 265/35R18. Edit: Liker de felgene kjempemasse... har samme type på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Hvordan får du kanten så blank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Ble bra det merket nede på kanalen Likte ikke helt at det "plutselig" kom et på bakluken, men smak og behag. Ellers er de felgene noe av det peneste på E39 (er vel en del som har skjønt det etterhvert også ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Du har utvilsomt kjøpt deg de vakreste felgene man kan få på en E39!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 kule merker ja. likte at de var i sølv jeg, passet fint på min sorte bil. bra plassering by the way, samme som hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 En liten presisering... SE sine er ikke i sølv. De hadde nok ikke vist så godt på den sølvfargede bilen hans da. De er i antrasitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Tøffe hjul ja. Kunne tenkt meg litt blankere kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå