boost Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 noen som har hørt om Federal SS595 dekk er bra? støy? skal ha 225/45/17. har no 235/45/17. å bak 255/40/17 bak ska ikkje byttes enno:) det gjer vel ikkje noe om eg går inn litt på dimmen framme? hadde vore fint om noen kunne ha gjett meg ein sms før kl 13.00 . ellers bestiller eg det.. tlf 95813054 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 jeg kjører med to slike bak på konebilen nå, bare i 19"... kan ikke si noe negativt om dem enda(har bare hatt det i 2 uker da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 jeg kjører med to slike bak på konebilen nå, bare i 19"... kan ikke si noe negativt om dem enda(har bare hatt det i 2 uker da...) okey hehe kone bil md 19 ja:) det e jo passe hehe. eg bestilte meg idag eg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 ville vel egentlig ikke handlet på eiker i det hele tatt jeg da! Har hørt dritt om de en del ganger. Selger visstnok mye dritt felger blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Og dekkene er gjerne firkantete. Ikke bra for en følsom E39 iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Dekkene er brukbare på 15 tom felger,men helt ubrukelig til store felger med lavprofil,de er rent for harde ,Har dårlig erfaring med billigdekk fra Eiker.Vær obs på at merkevare dekkene de har kan være produsert i asia som bruker en hardere gummiblanding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg kjørte på federal dekk. 215-35-18. Må si meg meget fornøyde med disse. Slitesterk, stabil på høye hastigheter. Brukte disse når jeg kjørte på bane. Meget gode dekk til en meget billig penge. (1195,-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå