[space] Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Har xenon nærlys, og "vanlig" fjernlys. Sammen med nærlysa lyser jo parklysa i de andre lyktene. Nå er de ganske gule forhold til xenonlampene. Får jeg kjøpt helt hvite parklyspærer? (og muligens kurvelys også?) Kan noen isåfall gi meg navnet på pærene? Prøvde å spørre på en bensinstasjon i sta, men jenter på 17 vet ikke så mye om lyspærer gitt... Brød og snop kan de da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg monterte Philips blue vision i alle lykter i går. Ble meget hvitt det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Og de får en kjøpt på vanlige bensinstasjoner? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 ..."blåe" pærer til kurvelys lagar dei fleste og gir eit godt resultat, på park så jobba eg litt meir, men kom til slutt over blåe gummihetter som ein trer utpå pæra. Dette var etter min meining ein genial ide... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg kjøpte et sett på Autoplaza. Kosta 195 for et sett. 2 parklys + 2 H1 55w for hovedlykter eller tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 hmm, ovex: hvor fikk du tak i disse hettene da? alexrh: ikke dumt. Får se om de har slike sett et sted i nærheten her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Er dette hvitt nok? Hovedlys + tåkelys Parklys + tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Hvorfor ikke kjøpe et interiør 'xenon-kit' fra f.eks Bimmian. For rundt 5-600 kroner så kan du skifte ut absolutt alle pærene, fra hanskerom til skiltlys, med pærer som lyser kjølig hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 alex: Så ikke dumt ut det der kilronan: Det er vel mer behagelig med vanlig lys i interiøret? Får ta en liten runde og se om jeg finner en bensinstasjon med litt utvalg etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 ":19xz00u5]kilronan: Det er vel mer behagelig med vanlig lys i interiøret? Joda, til praktiske formål som f.eks leselys, så er nok vanlig "gult" lys mest behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 "]hmm, ovex: hvor fikk du tak i disse hettene da?...fikk kjøpt desse hjå ein lokal forhandlar...10,- pr stk!! Kan og få tak i det frå Garviks Autospar http://www.autospar.no/ Skjult lenk, men gå inn på desse menyane..... Lykter > Pærehetter > Universal > (ser dei kostar 13,- her...hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 Artig. De blue vision pærene er ikke akkurat lette å finne på noen bensinstasjon... Av 5 stasjoner jeg var innom i går, hadde 1 stasjon disse i H1 pærer... Så da var jeg jo like langt. Kanskje de har på schmiedmann? Mulig jeg kjører en tur på fredag. Litt "smågodt" jeg må ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Her kan dere se forskjellen på mine SPP Super White nærlys/tåkelys og biltema "Cool Blue" fjernlys. Um, Cool Blue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvorfor har alle dilla på å få hvite lys? Ikke noe bra å ha på nærlys i hvertfall. Ikke får møtende trafikkanter eller de som kjører foran. Blender noe satans jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 "super blue" ja! Det må jeg si var overbevisende... bimmerdude: Nå har jeg jo xenon nærlys, og da mener jeg det vil se bedre ut om resten av lysene er hvite også. Hvertfall parklysene som alltid lyser sammen med nærlysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå