Gå til innhold

Månedens bil April 2005- totalvrak!


Anbefalte innlegg

Hvis noen har et greit e30 karosseri og vil bytte det i et e21 karosseri så skrik ut! Har en 320 82 mod e21 med takluke og det følger med ekstra panser, 10 ekstra lykter, masse baklykter to hjulbuer bak, ekstra bagasjelokk og to stk 323 motorer med mekanisk innsprut! Har ikke tid til e21`n nå, må få ferdig e30`n!

send evt mld til meg på 98681170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

synes ikke det var noe trist dette hær! ikke rart at det er dyrt å forsikre bmw! bra at ingen ble skadd iallefall!

ikke trist? idiot!! Selvfølgelig er det kjedelig når man krasjer bilen sin!!! Bruker ikke forsikringa på no sånt, sender bilen til hogger`n og bygger opp en ny bil med samme delene! Så dette koster ikke noen andre enn meg noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke det var noe trist dette hær! ikke rart at det er dyrt å forsikre bmw! bra at ingen ble skadd iallefall!

ikke trist? idiot!! Selvfølgelig er det kjedelig når man krasjer bilen sin!!! Bruker ikke forsikringa på no sånt, sender bilen til hogger`n og bygger opp en ny bil med samme delene! Så dette koster ikke noen andre enn meg noe...

og vi gutta klager på at damene gjør mye rart i bil :shock: kunne jo fort ha skadet både deg selv og andre! ingen grunn til å kalle meg idiot! det er vel ikke je som har "gitt på litt i4gir" og kresja bilen!

må da vel gå ann å ha et forum uten folk som må kalle andre for idioter hele tiden!det er no helt unødvendig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke det var noe trist dette hær! ikke rart at det er dyrt å forsikre bmw! bra at ingen ble skadd iallefall!

ikke trist? idiot!! Selvfølgelig er det kjedelig når man krasjer bilen sin!!! Bruker ikke forsikringa på no sånt, sender bilen til hogger`n og bygger opp en ny bil med samme delene! Så dette koster ikke noen andre enn meg noe...

og vi gutta klager på at damene gjør mye rart i bil :shock: kunne jo fort ha skadet både deg selv og andre! ingen grunn til å kalle meg idiot! det er vel ikke je som har "gitt på litt i4gir" og kresja bilen!

må da vel gå ann å ha et forum uten folk som må kalle andre for idioter hele tiden!det er no helt unødvendig! :)

Synd var det, men kan jo ikke skylde på andre enn seg selv!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert JEVLA gøy å sett den bilen din spinne i 4 gear... på 1.2 bar... burde vel vere 12 bar da vel... happy new year! eller bor du så lankt NORD att det er snø ennå kansje? men uansett synd med bilen din.. løp å kjøp ny gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vell tauehjelp igjen snart da Jarle? hehe

Off nei.. ikke noe særlig dette her.. nå som du begynte å få det til å gå virkelig bra og greier..

Allright at du har fått tak i ny bil så fort da, håpe det ikke er så mye rust på den :)

Jaja.. da er det iallefall ikke bare jeg som har totalvraka bilen min i noe lyktestolpelignende greier.. hehe :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert JEVLA gøy å sett den bilen din spinne i 4 gear... på 1.2 bar... burde vel vere 12 bar da vel... happy new year! eller bor du så lankt NORD att det er snø ennå kansje? men uansett synd med bilen din.. løp å kjøp ny gammel

Bilen min hadde en toppfart på 150km/t og fire trinns kasse?? kanskje det forklarer litt??? kom til skien så skal du få se spinning i 4 gir, bilen går enda, ser bare litt jævli ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vell tauehjelp igjen snart da Jarle? hehe

Off nei.. ikke noe særlig dette her.. nå som du begynte å få det til å gå virkelig bra og greier..

Allright at du har fått tak i ny bil så fort da, håpe det ikke er så mye rust på den :)

Jaja.. da er det iallefall ikke bare jeg som har totalvraka bilen min i noe lyktestolpelignende greier.. hehe :mrgreen:

trenger tauehjelp idag jeg Karl, kjøpte bil igår og skal hente den idag, ikke m,ye rust og bra understell, 323i, med skiver bak og alt! hehe.. men den hartakluke så buret vil ikke passe, faen... Så jeg trenger også et e30 kaross med to dører og uten luke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...