Gå til innhold

Venteliste på oppkjøring:/

bmw325ia
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Var innom kjøreskolen min her om dagen for og høre når den store dagen var (oppkjøring)...

Fikk et lite shock der ja, måtte vente i 2 mnd etter jeg fyller år... :(:shock:

Er deppa enda jeg... :?

Fikk et nyss om at det går ann og få tak i en sensor privat, til og kjøre opp med....Noen som vet noe om dette?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe du kan få tatt oppkjøring privat. ;)

Men det jeg tror du kan gjøre, det er å ta oppkjøringen i et annet distrikt.

Kan fint ta oppkjøringen i et annet distrikt ! Mange fra oslo som kommer til Notodden for å ta oppkjøringen der pga at det er lettere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tok lappen måtte jeg vente noen mnd jeg og, fylte i august men fikk ikke oppkjøring før 14. oktober! privat fins ikke! men kø-situasjonen varierer MYE fra trafikk-stasjon til trafikk-stasjon..og som nevnt over; noen steder er det litt lettere! f.eks på Rødøya (et eller annet sted veldig langt nord), er oppkjøringa over på 5 min! En liten kjøretur i "sentrum" som består av 2 stk rundkjøringer, rett frem i begge, så 200m rettstrekke og et lyskryss på slutten! så til høyre inn på en park.plass hvor man snur og så samme vei tilbake igjen til trafikk-stasjonen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde oppkjøring 12 dager etter at jeg ble 18, dette var i mars. Men jeg var skikkelig deppa, siden jeg ikke fikk lappen på dagen.. Så jeg kan forestille meg at du har det ganske kjipt nå. 2mnd.. Det var jo jævlig til kø da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjipt med å ta oppkjøring i gokk er jo at man ikke er kjent der.. Men det er vel som dere sier en del enklere jo lenger nord man kommer.

Men på den annen side - har man klart seg uten lappen i 18 år så klarer man to måneder til.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk oppkjøring dagen etter bursdagen min da jeg skulle kjøre opp på bil! :D Kunne ikke vært bedre. Og etter at jeg fikk lappen er jeg fullstendig overbevist om at jeg ikke klarer meg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...