snorre Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Har fått et tilbud på Kayaba sportsdempere: 4 stk.kr 3.514,40 kr + 25% mva. Noen som har erfaringer med dem? Løp og kjøp eller styr unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Har aldri hørt om det merket. For den prisen får du Bilsteindempere hos AutoTrio og det er iallefall et trygt kjøp jeg og mange andre kan anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 hmz..var ikke akkurat noe bra pris for bare dempere det der men for og være ærlig har jeg Aldri hørt om det merket der en gang så personlig hadde jeg nok gått for noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Aldri hørt om jeg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Nei, det har vi aldri hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Tror nok de fleste av dere har hørt om merket jo, det er bare at det vanligvis omtales som KYB. http://www.kayaba.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 Takker for tilbakemeldinger Skal ha dempere til H&R 40/15 fjærer.. bør jeg gå for Bilstein Sport eller Sprint? Sprint er vel en kortere type.. blir dem for korte til 40/15 senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Nei. Sport er for ikke-senkete biler, så du skal ha sprint. Forvørig en meget fin kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 har bilstein sprint på min. er det beste understellet jeg noen gang har testet. Skal MYE til for og kjøre av veien med det på e30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Tror nok de fleste av dere har hørt om merket jo, det er bare at det vanligvis omtales som KYB. http://www.kayaba.co.uk/ Har framdeles ikke hørt om det... Litt snodig siden de sier de er "Number 1 in Europe, Number 1 in the world" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Ser det står at de er originalmontert på 23% av alle biler. Er de det er de nok number 1 in the world. Skal ikke mer til enn at de har avtale med Toyota og noen andre store, så er de vel fort der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 KYB er orginalt på toyota celica iallefall, og sikkert flere toyota-modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 hm. .. artig.. Kanskje de er de som ordner med "vannseng" følelsen en får når en kjører diverse jappsebiler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 hm. .. artig.. Kanskje de er de som ordner med "vannseng" følelsen en får når en kjører diverse jappsebiler... hahahhaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 hm. .. artig.. Kanskje de er de som ordner med "vannseng" følelsen en får når en kjører diverse jappsebiler... Vel, det som ihvertfall er sikkert er at mange originaldempere varer både 100.000 og 150.000km, om ikke 200.000km, noe man IKKE kan si om de fleste ettermarkedsdempere... Dessuten: Kayaba's DRC System Used on Audi RS6 Quattro http://www.kayaba.co.uk/distributor/pr/2004-10.html Litt peil må de ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå