Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker å kjøpe en 325 eller en 528 eller en 535. rust ingen hindring så lenge det ikke er for mye i karossen. trenger ikke være eu godkjent. gjerne med feil og mangler men må være i kjørbar stand.. bilen bør befinne seg i nordland eller nord-trøndelag eller et sted med hurtigrute anløp!!!

Skrevet

Har en 525i som er ombygd til 532i. 3,2i motor fra 7-serie! Ca. 200hk.

Selges for ca. 15000.

Bor på Steinkjer! Interessert?

Skrevet

hepp hepp.. haster litt hær!! skal hente bil til helga men har ikke avgjort hvliken bil enda pga useriøse selgere. har du no å selge så ROP UT!!!!!! HASTER!!!!!!!!!!!! bilder og pris er et must!!

Skrevet

Det som er gjort på den jeg vet om er at motor og gir er kommet i, med turbo, wg, manifold og downpipe. mangler å sjekke over alle kontaktene på motor ledningsnettet samt å sette inn intercooler og tilpasse rør. innvendig er den ribba, dashbord står igjen, buret er begynt montert.

Mer er ikke gjort på bilen men det er nok ikke så mye arbei før den er kjøreklar... :P

Skrevet

tviler på at jeg kommer meg hjem med den bilen der. bor utenfor mo i rana. men hørtes ut som et spennende prosjekt :D hvor står den? mulig det blir tur til ålesund i helga, så hvis den står langs veien på tur dit kunne jeg jo tatt en titt på den..

Skrevet

Jepp den står i Molde... den må nok fraktes på henger ja om du skulle kjøpt den... :P har ingen anelse om hvilken pris han har tenkt seg men den ligger vel på 15 - 20k....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...