Gå til innhold

Leverer in bilen idag... :P

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, så var den store dagen kommet.... skal levere bilen in til lakkering etter jobb idag :P

Kommer til å bli noen laaange dager fremover nå uten den...bare å gå å vente på å få den tilbake! Etter planen skal den være ferdig på fredag, så jeg håper de holder seg til det ;) kan ikke vente lenger....

Skal fikse begge hjulbuene fremme, omlakkere panser, grill list, skjørter (de ble ødelagt av far :P) , den nye fronten og baken! Omtrent halve bilen med andre ord... åååh er så spent nå ;)

Måtte bare få det ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da var den levert ;) blir noen triste dager uten, men det skal bli rått å få den tilbake igjen til helga :D

Ble ikke lakkering selv nei, tørr ikke akkurat pusse ned og lakkere et helt panser selv :P Så når jeg fikk en pris på alt jeg ville ha gjort så var det mye enklere å la noen proffe ta seg av hele pakka ;)

Far klarte å ødelegge dem ved å dra ut de små knottene eller hva jeg nå skal kalle dem, og jekke opp bilen derfra når han skulle skifte dekk....

Han har jo selvfølgelig brukt noe skarpt å `vrikke`dem ut med, og det endte jo med at det bjynnte å flasse rundt disse knottene...

Resten av skjørtene ser jo bra ut, men mangler klarlakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kom dette på? Vet du hvor mye du måtte gi for bare panseret? Har lyst til å lakkere den på nytt.

Alt i alt kommer det på rundt 10 k... men det er inkludert ny forskjerm, luftekanaler til fangeren ++

Ååhhh..lenge til fredag ja... savner den allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...