Ole@Automote Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 skal du ha feite felger på BMW e- 30 så må det bli schmidt felger 10 x 18" feit kant er tingen, Mange triste gubbe felger og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Kompisen min har 9*18" & 10.5*18", 3 delte schmidt felger på M3`en. Fetere felger skal du lete leeeenge etter... Men di koster jo litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Koster og være kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Krysseikefelger kan være fint ja, men ville nok heller gått for noe som ligner disse mer jeg da.. Hvit M3 med disse felgene er i mine øyne noe av det peneste som finnes.. De der stiller veldig godt på topp 3-lista mi! Hvertfall nr.2. Kanskje nr. 1 når jeg får tenkt meg om! Yupp. Nr. 1! Så VEEEELDIG fine ut! Perfekte felger til E30 M3, rett og slett. Får ikke sagt det nok. GENIALE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 kercher slik som d stod på warsteiner m3´n. feite hjul ja... fine, men litt "harry" at det stikker på utsiden.. ellers syntes jeg BBS har mange fine felger som passer M3`n: RX, RC, CH, RK og lemans (sælig med gullfarget sentrum) passer bra. rallyfelger à la compmotive er også en vellykket kombinasjon. Det her er AKKURAT det jeg hadde tenkt til å skrive Digger BBS felger på E30 generelt, og compomotives, 5 eika* Greit mange har hatt og har BBS felger på E30 M3, men det er det en grunn til Syns felgene Kjell-Rune hadde var vannvittig råe de også... Men er veldig fan av gull felger med eller uten polert kant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Kompisen min har 9*18" & 10.5*18", 3 delte schmidt felger på M3`en.Fetere felger skal du lete leeeenge etter... Men di koster jo litt!! Den der var vannvittig rå! E30 M3 er min ultimate _drømmebil_ Helvete, hadde aldri sett den før, eller jo mulig, kan det være den grå på dette bildet? Hvor holder du til BMWPower ? Er faen meg ikke en eneste E30 M3 på mils omkrets her i området... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 espen: det er ikke de samme bilene, bare veldig like. den nederste tilhører mr vik. den øverste er fin, men det er ikke fint når man ruller ut hjulbuene så mye. FY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 espen: det er ikke de samme bilene, bare veldig like. den nederste tilhører mr vik.den øverste er fin, men det er ikke fint når man ruller ut hjulbuene så mye. FY! Se på bildet en gang til a, jeg er ikke fargeblind Øverst i venstre hjørne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 espen: det er ikke de samme bilene, bare veldig like. den nederste tilhører mr vik.den øverste er fin, men det er ikke fint når man ruller ut hjulbuene så mye. FY! Se på bildet en gang til a, jeg er ikke fargeblind Øverst i venstre hjørne... oops! så bare den til høyre jeg.. tidlig på morran.. men godt vi er enige i felgvalg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 espen: det er ikke de samme bilene, bare veldig like. den nederste tilhører mr vik.den øverste er fin, men det er ikke fint når man ruller ut hjulbuene så mye. FY! Å jo da, det er den bilen der som står bakerst i den rekka til venstre. Det er en av Helge Viks "gamlebiler" Om du sier den har M5 motor så er jeg 110% sikker. Forøvrig så liker jeg kanten på de felgene, men ikke designet på senteret. Det minner meg alt for mye om tsw venom... Jeg hadde 8+9x 17 skrudde BBS før. Sånn så det ut: Om det virker da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Må si bilen din kledde de felgene Espen! Du har ikke et bilde av bilen din med Sport Evo felger og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Den der var vannvittig rå! E30 M3 er min ultimate _drømmebil_ Helvete, hadde aldri sett den før, eller jo mulig, kan det være den grå på dette bildet? Hvor holder du til BMWPower ? Er faen meg ikke en eneste E30 M3 på mils omkrets her i området... Ser ut som den ja, for jeg vett di var på treff med Helge og gutta ifjor på Rudskogen. Da bruker di Quality Hotell i Sarpsborg. Eneste som ikke stemmte var at han som låser opp bilen har mørkt hår, og han kompisen min er helt blond. Kan jo godt være før han kjøpte bilen da... Jeg holder til i Haugesund. 4 av oss her i "gjengen" har M3, og d er di eneste M3`ene her ,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Det ligger et par bilder av bilen min med SE felger på www.m3e30.se under lesernes biler. Det er fra da jeg kjøpte bilen. De er pene, og passer selvfølgelig godt på bilen. Men med E36 M3 frambremser passet verken 16" SE eller 17" BBS, så da ble det lette og sterke 18" O.Z superleggera, som passer glimrende for banekjøring. Ja, og det er gjort noen andre forandringer også siden da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Hmmm.... Passet ikke de felgene med M3 E36 bremser? Det gjør jo det på min. Visste ikke at DET var grunnen til at du fikk på 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jo da de passer. Men til forskjell fra deg så har jeg fortsatt E30 fjærbein. Så det hadde medført at felgene ble tilsvarende ET5. Da kommer de nok for lang ut. Jeg prøvde de aldri, men antok at det ble feil, og solgte dem for å kjøpe nye.. Savner dem litt, men O.Z felgene er lette og sterke og gjør jobben supert, selv om de ikke er like pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå