Gå til innhold

Nye e30`n min!


Anbefalte innlegg

Da er ny bil kjøpt og jeg er igang igjen, hehe.. det blei en vinrød todørs 323i 83 modell! Bilen er lakkert for to år siden og ser meget pen ut!

Sjekk galleriet mitt for bilder!! (eller kan noen som har peil legge ut et, hehe, hater pc :evil: )

Så med litt flaks så ser dere meg på Rudskogen i september, årets siste Gatebil.

Noen forslag til lakkering av denne?? den skal hvertfall ikke være vinrød :wink: Og den må være litt "rally", for den skal syns uten å være skrikende, den forrige gjorde det, men gidder ikke lage en kopi av den gamle!

Takker for alle innspil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Balleknalle :wink:

Ja, har vurdert to farget, rod og sort eller blå og koksgrå! har noen noen bilder av dette? men hvordan skal jeg blande disse to fargene? tenkte noen skrå striper av sort på helrød bil, det er pent, eller samme med blå og koksgrå!

Kjøpte faktisk bilen av Marius Schultze og det var null problem, han var hvertfall veldig grei mot meg! Sjekka om det var noen ubetalte årsavgifter m.m før jeg kjøpte den, og det var ingenting!

Han var hvertfall seriøs mot meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte faktisk bilen av Marius Schultze og det var null problem, han var hvertfall veldig grei mot meg! Sjekka om det var noen ubetalte årsavgifter m.m før jeg kjøpte den, og det var ingenting!

Han var hvertfall seriøs mot meg...

NB: Sjekk rammenr`et......... At d ikke er byttet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte faktisk bilen av Marius Schultze og det var null problem, han var hvertfall veldig grei mot meg! Sjekka om det var noen ubetalte årsavgifter m.m før jeg kjøpte den, og det var ingenting!

Han var hvertfall seriøs mot meg...

Alles kammerat han der.. haha.. You like livin dangerous? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å ringe han nå igjen å hør da! Han tar tlf hver gang jeg ringer hvertfall, og han har hvertfall jævli mye deler, det ekke kødd, bilen jeg kjøpte var full av turbogrenrør og turboer m.m.

Så det kan hende han har det han egentlig selger.. skjønner at mange er forbanna etter å ha blitt lurt, så jeg skal ikke forsvare noen, men meg var han hvertfall grei med! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...