PenguiN- Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg tenker på å reise nedover til sommertreffet med bmw`n for litt action men, bilen er ikke klar for volume 2, altså den i midten av august, noen her som kunne tenkt seg å slå følge/møtes der nede og lage oss et lite område med BMW flagg og fete bmw`er parkert rundtom? Herlig rått med et tog på 15-20 bmw`er i alle farger og fasonger som ligger på rekke å rad under nordnorges sol nedover mot mo i rana Dersom noen har tenkt å dra nedover i august kan de si ifra via PM, så skal jeg organisere! Jeg kommer forøvrig fra HARSTAD/Troms og kjøer mer enn gjerne kolonne nedover / møtes på veien og toger inn på plassen etterfulgt av nord norges juveler E30, E34, E36, E46 osv, alle med Propell på panseret må samles! SI I FRA VIA PM, ELLER LEGG IGJEN MSN,MAIL INFO HER! HOLD DERE SAKLIGE OG IKKE ØDELEGG TRÅDEN! ps:dette gjelder altså ikke treffet som er i juni, men i august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Sommertreffet. Da tenker du på Mo I Rana og ACR ? Jeg skal på begge jeg. Stikker først nå lørdag 11.juni Er jo ifra Mosjøen, så blir ikke mange mil'ene på meg. Mosjøen Gatebilklubb har også fått 10stand plasser, der hvor 2 bmw'er har blitt stemt frem til å stå der blir d.i.g.g Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg kommer oppover. Var der ifjor, og håper på flere bmwèr både på banen og på utstillingsplassen i år. Vurderer faktisk å dra oppover neste helg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg kommer på ACR den 10-12... tar med kamera og et godt smil! Dropper sikkert banekjøringen i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Dropper sikkert banekjøringen i år... Du kan få sitte på et par runder om du er snill Med forbehold om at jeg kommer meg oppover da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Dropper sikkert banekjøringen i år... Du kan få sitte på et par runder om du er snill Med forbehold om at jeg kommer meg oppover da.. Takker det kunne jeg ha godt tenkt meg... seffølgelig må du komme... jeg var ikke der i fjor men det går ryker om at det skal være kalas Det blir vel fest også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 selfølgelig blir det fest. jeg lar bmwèn stå hjemme åsså drar jeg å en kopis jeng ned i en blå transit med hvite viper striper såm er bygd om til party bil så hvis dere ser bilen så er det bare å kåmme på fest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Fest var det. Men jeg var nede i byen i fjor. På ramona. Tror det var 98% mannfolk der, så det kunne vært bedre...Om det er nå liv oppe ved banen vet jeg ikke. Er vel stengt baneområdet også i år så jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå