johjoa Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Ja... da nermer morgendagen seg med stormskritt og en av oss her på forumet blir den heldige vinneren av 1xPocketsykkel.... Noen som føler seg heldig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Trekningen blir 1. juli 2005! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 BAH! går det ann! jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Synes det var lang tid ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Noen som vet hvor mangen lodd som er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 bare å slappe av... sykkelen er min den hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 bare å slappe av... sykkelen er min den hehehe you whish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Do you feel lucky?? (flax lodd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Noen som vet hvor mangen lodd som er solgt? Ca. 40 "bestilt", men om det er innbetalt for alle vet jeg ikke! Har ikke gått gjennom det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Noen som vet hvor mangen lodd som er solgt? Ca. 40 "bestilt", men om det er innbetalt for alle vet jeg ikke! Har ikke gått gjennom det enda. OK, jeg har kjøpt 4, så da har jeg vel en grei % kjangs til å vinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 OK, jeg har kjøpt 4, så da har jeg vel en grei % kjangs til å vinne Jepp! Takker og bukker for støtten! Skal sørge for personlig overlevering hvis du vinner! Er nemlig på Lye rundt de tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 OK, jeg har kjøpt 4, så da har jeg vel en grei % kjangs til å vinne Jepp! Takker og bukker for støtten! Skal sørge for personlig overlevering hvis du vinner! Er nemlig på Lye rundt de tider. *står i gårdsrummet med åpne armer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå