Gå til innhold

Vis oss DIN E30 M3!

Share

Anbefalte innlegg

Tykkelse og dim osv veit jeg ærlig talt ikke - har heller ikke mulighet til å sjekke det ut før i okt, sorry mac. Men det er ett rør, straka vegen fra motor å bak, dette var montert da jeg hentan - men selger sa at eksosen ble dyr. Ring svendsen å hør - er du ute etter fin lyd så anbefaler jeg dette. Vet noen har klaga på rust men det er ikke antydning til det på mitt.

Oktober er da tidsnok det.. Men jeg kan jo alltids ringe Svendsen og høre. Har egentlig ikke så lyst på enkelt rør, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Espen!

Eksosanlegg lager du best selv!

Sett av en helg i høst, kom hit til Ålesbyen så skal jeg hjelpe deg med på bygge et etter ønske. Kan få tak i rustfritt nesten gratis.

TIl M3 er det viktig å lage anlegget etter spcs til DTM bilen (tenker da på diameter og utforming - bla. denne spesielle x-flowen de hadde...)

Jeg ville gått for standard dimensjon fra greinrørene (2x 1.75"???), over i en x-flow, dernest rett opp i 2x2.5" (for å simulere resonanskammer) og selvfølgelig avslutte det hele med et lekket endestykke:)

Vi varmebehandler med speiallakk som kan poleres opp til nesten krom finish til slutt :D

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for Supertrapp, men det klarer jeg vel aldri å overbevise deg til å gjøre... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen!

Eksosanlegg lager du best selv!

Sett av en helg i høst, kom hit til Ålesbyen så skal jeg hjelpe deg med på bygge et etter ønske. Kan få tak i rustfritt nesten gratis.

TIl M3 er det viktig å lage anlegget etter spcs til DTM bilen (tenker da på diameter og utforming - bla. denne spesielle x-flowen de hadde...)

Jeg ville gått for standard dimensjon fra greinrørene (2x 1.75"???), over i en x-flow, dernest rett opp i 2x2.5" (for å simulere resonanskammer) og selvfølgelig avslutte det hele med et lekket endestykke:)

Vi varmebehandler med speiallakk som kan poleres opp til nesten krom finish til slutt :D

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for Supertrapp, men det klarer jeg vel aldri å overbevise deg til å gjøre... :D

Takker for tilbudet Henrik. Dette fristet da veldig :D

Supertrapp blir det nok ikke nei, hehe, men noe lignende som Gustave har bygd kanskje Custom 3"

Det er riktignok enkelt 3", men det virker jo som han er fornøyd med det, og da er det sikkert bra. Selv om jeg ikke er like restriktiv når det gjelder lyd som Gustave da... 8)

Og selvfølgelig er jeg mer enn villig til å betale for både deler og arbeid. Alternativet er jo å kjøpe nytt fra en eller annen produsenten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...