Erik E30 Einum Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 I pressemelding fra BMW om dette leser man også: BMW M3 motorn vinner för femte gångenDetta betyder att BMW är det mest framgångsrika märket som deltar i tävlingen om "Engine of the Year", motorbyggarna i München har nu tagit emot 26 troféer under en sjuårsperiod. 343 hk 3,2-liters högprestandamotorn i BMW M3 har tagit emot detta eftertraktade pris för femte gången i ordningen - ett oöverträffat rekord. M3 motorn har starkt bidragit till BMWs resultat vid "Engine of the Year Awards", därmed hjälper den företaget att etablera sig som det mest framgångsrika inom motordesign och konstruktion. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 og folket sier at bmw ikke har holdbare motorer?? Her er jo bevisene på at BMW kan endel! Og hva har det med holdbarhet at en gjeng fjompenisser av journalister som har null teknisk innsikt og teknisk kompetanse tester helt nye motorer? Går nok mest på utseendet, lyden, effekt og momentkurve. Men at BMW kan lage motorer er helt klart. Bare synd at de driter seg ut på dårlige deler av og til. Det har med utholdenhetstesting som er for dårlig. Her er japanerne mange klasser over. Skulle ikke tro du likte BMW i det hele tatt.. Hmm. Huff ja! Har personlig likt bmw siden jeg visste hva biler var, har vel også noe med at faren min har hatt noen opp i gjenom årene, min favoritt: BMW 323i e21!!! Men tilbake til saken, synd at det er så mange som ødlegger bmw`ene sine med lexuslys og div monsterstylig/bokyhller osv. Jeg blir rett og slett provosert. Og jeg skjønner da at mange vil få et dårlig inntrykk av bilen pga det billige utsende. Men bmw har som sagt bevist flere ganger at de kan lage motorer. De har tross alt verdens beste motoringeniører i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå