Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger mine ubrukte bremser i orginal embalasje,dette består av 2 x M3 E46 ventilerte/drilla br.skiver 325x28, 2 x Porsche Boxter S/996 4-stemplede br.calipere og Porsche br.klosser og br.føler + teflon br.slanger med alt av fittings/overganger (zinkbehandlede).Kan evnt. leveres med spacere og tilhørende bolter ved behov.Settet inneholder ikke adapter til caliper ettersom dette er avhengig av hvilken bil det skal benyttes på.Kan f.eks monteres på E36 eller E46 + flere andre.Mye benyttet som oppgradering på både E36 M3 og E46 M3.Gir enormt mye bedre bremse effekt. Lyst til å ha bil med en av de råeste bremsene på Rudskogen på BMW-treff så er det bare å slå til. :D

Ring 92 60 56 99 for mer info eller send en mail.

Nypris er 19000,- Selges for 13500,-

Skrevet

Her er et bilde av lik caliper.Er ikke min caliper på bildet,for den er ny.

Forøvrig har caliperne racingløsning ved bytte av klosser,bare å dra ut en splint å sette inn nye klosser.Meget praktisk f.eks ved banekjøring.

redcaliper9as.th.jpg

Skrevet
Hvorfor selger du de? Skal du ikke ha råe bremser selv?

Ble far 31.5,så jeg må nok prioritere noe annet nå.Det koster en del kroner med de små også :wink: Det betyr at en eller annen har mulighet til å få seg meget rå bremser til en bra pris. Hører fra andre som har samme bremser som jeg selger,at de ca. halverer bremsestrekningen til sammeligning med orginale M3-bremser 8) som er bra i forhold til mye annet.

Skrevet

hei, joar`n!

fornøyd med felgene du kjøpte av meg?

er det mulig å få bygd om dem, så de passer E30`n min?

Skrevet
hei, joar`n!

fornøyd med felgene du kjøpte av meg?

er det mulig å få bygd om dem, så de passer E30`n min?

Heisann :) Felgene ser bra ut,så det blir nok bra :D

Ja,det skal være mulig å få de til å passe på E30 tror jeg.Sto en artikkel med bilder i BMWCCN-bladet om en E30 M3 som fikk montert store bremser.Tror faktisk det er de samme bremsene som jeg har til salgs.Men jeg har ikke det bladet lenger,så jeg får ikke sjekket....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...