bjirn Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article398753.ece Syns det er utrolig merkelig hvordan journalisten har formulert seg. Det er jo helt klart at bilisten har gjort et lovbrudd, og kan du ikke parkere burde du heller ikke hatt lappen. Er du enig i at denne parkerings-forseelsen er verd fem hundre kroner? JA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hehe. Synes det er drøyt når det ikke er biler i hallen. Parkeringsvaktene virker å være noen maktsyke jævler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hehe.Synes det er drøyt når det ikke er biler i hallen. Parkeringsvaktene virker å være noen maktsyke jævler. Må nesten si meg enig med Gunnar her... Må jo gå ann for parkeringsvaktene å bruke litt skjønn.. Noen av parkeringsvaktene tar jobben sin litt for seriøst.. Er vel kanskje uniformen som gjør det Har hørt en historie om en kvinnelig parkeringsvakt som ga mannen sin bot for å ha stått ulovlig parkert her i Narvik... DA er man syk syk syk...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Makt syke jævler, er nok uniformen som har gått dem til hodet....gjelder forøvrig ganske mange securitas vakter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg fikk nesten parkeringsbot på et handle senter, når jeg var borte å skulle hente lapp til å sette i ruta Han var i full gang med å ta bilder og skrive når jeg kom tilbake til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Personlig ser jeg ikke noe mer irriterendes enn en som ikke greier å holde seg innenfor stripene. Og jeg syns det er helt okey å bøtelegge en person for å parkere slik. Uansett om parkeringshuset er tomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Personlig ser jeg ikke noe mer irriterendes enn en som ikke greier å holde seg innenfor stripene. Og jeg syns det er helt okey å bøtelegge en person for å parkere slik. Uansett om parkeringshuset er tomt... helt enig,bilen var jo feilparkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå