panasync Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Noen som har erfaring/lest noe om dette settet? Syntes ihvertfall det var veldig bilig til å være Bilstein... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Lest hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 http://www.sandtler.de/inhalt_index.htm Faktisk ikke så dyrt i norge heller.... http://www.pedersens-racing.no/bil/Bilstein/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Dette ble vel diskutert på bmwccn for en tid tilbake og en skrev: Bilstein sitt nye sett er ett sett som passer bedre til posøren enn han som er opptatt av egenskaper på vei først og fremst. Bilstein fant ut at de måtte ha et produkt som kunne konkurere med andre merker på pris. De satser på å treffe gutta/jentene som syns det er viktigst med utseende, men som ikke kan betale for justerbart.Dette settet kan på ingen måte sammenlignes med B12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 B12 er jo ikke så mye dyrere det heller Kun 1500 mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Var jo ikke så verst pris det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 hmm Da trenger jeg kun å bygge om forstillingen min litt siden jeg har en 91-92modell.... Kan vell finne noe brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 B12 senker jo kun 25mm Må kanskje prøve B10 alikevell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Bare kjøp sprint-dempere sammen med de fjærene du vil ha da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jepp, venter på tilbud fra Autotrio på sprint dempere med H&R fjærer som senker 60/30 Tipper det kommer på en plass mellom 6000 og 7000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Jepp, venter på tilbud fra Autotrio på sprint dempere med H&R fjærer som senker 60/30 Tipper det kommer på en plass mellom 6000 og 7000 Må være med en del rabatt i så fall. Utsalgsprisen med moms er nok over 8k. De skal ha 7300,- eks. mva. for 25/20mm-sett til min. Altså 9125,-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Da får du det billig. Betalte 7500,- for mitt. Med 40/15 fjærer, men er jo samme pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Fikk pris på ca 7200 pluss frakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hm. Snodig det der, virker som flere har fått de prisene. Og det er mer enn 15% rabatt, så da kan man lure på hva bmwccn-rabatten er verdt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Er flink å prute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå