johjoa Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg har bestilt meg en bakrutespoiler... og jeg mottok denne i dag... noen som har en anbefaling på hvordan og feste denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Lime er vel den enkleste muligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 ok... hvilket lim er det som er anbefalt og bruke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Sikaflex. Fulgte det ikke med i pakken? Jeg fikk Sikaflex på tube med Rieger bakrutespoileren jeg kjøpte fra OS. Fikk forresten med noe annet stæsj også. Den ene tingen var inntørket, men jeg vet ikke hva den skal brukes til uansett... Ellers funker helt sikkert Epoxy/Araldit greit, men kan ikke love at du noengang får den av igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Det fulgte ikke med Sikaflex... men det får man vel kjøpt på bitukken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Sikalfex brukte jeg og. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hvor kjøper dere denne sikaflexen? Ser de har mange varianter på http://www.allfughandel.no/. Hva slags av typene de selger er å anbefale til f.eks montering av lyktelister, spoilere osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 De har vel sikaflex på de fleste plasser.. Byggmakker, Maxbo osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Europris har god pris på Sikaflex! PS: De har også bra pris på andre kvalitetsmerker som Hammerite, Bahco m.fl.! Jammen ikke _bare_ dritt i de butikkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Bakrutespoileren min var litt dårlig passform på... så jeg må vel dra fram sandpapiret og pusse den ned litt... bilen skal på lakering på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Tilpass bakrutespoileren med slipe maskin el sand papir, kommer an på passformen, vask bakruta med lynol, slip innsiden på bakrutespoileren med grovt sandpapir for att limet skal feste til den, bruk sika eller fuge lim du får kjøpt på byggmakker el byggern osv, står på tuben el patronen Limer og fuger alt Lykke til fra en som har limt ett helt lass med sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hva slags av typene de selger er å anbefale til f.eks montering av lyktelister, spoilere osv? Sikaflex 11fc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Bakrute spoileren min fikk jeg ikke limt ned til ruta, måtte limes langs vinduslista, nedi "gropa" der..... var et h..... å få til å sitte, brukte masse teip men sikaflexen tørket, men funket ikke optimalt..... Mulig det å bruke jekkestropp rundt hele bilen for å presse den nedtil for så å la den tørke funker bedre:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Hva med å snu bilen på hodet og legge den over spoileren? eventuelt truck og sette på et lite lodd.(holder med 500kg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 For og trykke ned bakrutespoileren etter att du har limt den, finnes det noen fine sugekopper, på biltema til dette formålet, sett sugekoppen på ruta, på den er det montert en vippearm og en vinge mutter som presser ned bakrutespoileren. hadde jeg fått til og lagt ut bilde av opplegget så skulle jeg gjort det fin til og feste skjørt og div med. ingen limrester i fra teip og lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå