Gå til innhold

Styling på kompis sin bmw stjålet.


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Stylingen er nå kommet til rette, kompisen min så en annen bmw med sin styling på, stylingen har ikke hvert omlakkert ennå, så den satt på en sortfarvet bmw med grønn styling, han kjørte etter dem mens han snakket med politiet på tråden, dem sa bare følg etter han og fortell oss stoppstedet, dem stoppa ved linderud og der kom masse poltibiler og tok dem alle, bilen dems ble tauet vekk derifra,og etterpå fikk han hente stylingen tilbake. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra han fikk alt tilbake da :)

makan til idioter som kjører rundt med nystjålet styling som ikke en gang er omlakkert.. men som diverse andre så er det visst blitt populært og stjele biler/styling og så kjøre rundt som om ingenting har skjedd :roll:

bra at sånne folk blir tatt fort hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen er nå kommet til rette, kompisen min så en annen bmw med sin styling på, stylingen har ikke hvert omlakkert ennå, så den satt på en sortfarvet bmw med grønn styling, han kjørte etter dem mens han snakket med politiet på tråden, dem sa bare følg etter han og fortell oss stoppstedet, dem stoppa ved linderud og der kom masse poltibiler og tok dem alle, bilen dems ble tauet vekk derifra,og etterpå fikk han hente stylingen tilbake. :D

Først må jeg bare si jeg ALDRI hadde levert bilen et sted der de fraskrev seg ansvar for hærverk og at den blir stjålet, men når det er sage så er det jo bra stylingen kom til rette, skulle tro de idiotene var i familie med han marius S fra skien.

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe. morsomt at de ble tatt, ble litt av show der borte, en bmw omringet av 6politibiler og alle folk rundt omkring glante skikkelig.

Edit.Edit

Bilen var i samme farge som stylingen, bare jeg som tok litt feil.

2 av gutta som satt i bilen la kortene på bordet og sa at det var med på det, politiet lot dem gå, mens resten sitter i cella og skal avhøres, det blir sikkert mye avhør på dem da politiet fant hammere,brekkjern,finlandshetter og masse annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...