Gå til innhold

Styling på kompis sin bmw stjålet.


///M
 Share

Anbefalte innlegg

En venn av meg ga bilen sin til en firma for å selge bilen, bilen sto på firmaet sitt P-Plass.

Noen har brutt seg inn i området, lagd høl i gjerdet, og tatt med seg frontfanger,bakfanger,hovedlyktene foran med blinklys hadde også angeleyes,grillen, knust vinduet i bilen, tatt med seg forsterker.Bilen ser ikke ut nå, dette er en Mørkgrønn E36 316 coupe.

Tyvene har tatt med seg stylingen til bilen hans, stakars kar, han hadde et anlegg verdt 34.000kr som også ble stjålet en gang for lenge siden, og noen ripa opp den andre bilen hans også.

Dette skjedde på Ensjø like ved Sofienberg bilsenter.

Skal legge ut bilder snart når jeg får det av kompisen.

:twisted::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan jo gjøre det, men det blir opptil kompisen hva han vil gjøre, kan bare gi han råd jeg og være på utkikk etter stylingen hans.¨

Han hadde en verdipapir der det sto hvor mye det som ble stjålet koster, var snakk om styling for 25.000kr, men skjønner ikke helt, dem tok ikke m3 felgene, tok ikke anlegget hans kun forsterkern lot spillern også være inne, og når de har dratt med seg bakfanger og frontfanger hvorfor ikke ta med sideskjørta??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eg e ingeniør.........!!! :D

Fodle som et udyr, men eg måtte selvfølgelig innom her før eg la meg,,,

Kjipt meg inbrudd i bilen.Hørte engang et uttrykk: "dont' mess with another mans car.

Jafel, god natt, eg dette af stolen her. :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eg e ingeniør.........!!! :D

Fodle som et udyr, men eg måtte selvfølgelig innom her før eg la meg,,,

Kjipt meg inbrudd i bilen.Hørte engang et uttrykk: "dont' mess with another mans car.

Jafel, god natt, eg dette af stolen her. :bounce:

Gratulerer! :D

Hva slags ingeniør er du blitt? Skal du gå noe videre?

Jeg er _IKKE_ misunnelig... neeeeei, ikke i det heeeele tatt... har jo bare 2 år igjen.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt meg inbrudd i bilen.Hørte engang et uttrykk: "dont' mess with another mans car.

Det var Vincent Vega(John Travolta) i Pulp Fiction, hvis jeg ikke husker mye feil...... :wink:

Ellers er det kjedelig med slike klåfingra idioter som ikke vet forskjell på mitt å sitt.... :shock::?:roll: Føler med kompisen din ///M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eg e ingeniør.........!!! :D

Fodle som et udyr, men eg måtte selvfølgelig innom her før eg la meg,,,

Kjipt meg inbrudd i bilen.Hørte engang et uttrykk: "dont' mess with another mans car.

Jafel, god natt, eg dette af stolen her. :bounce:

Gratulerer! :D

Hva slags ingeniør er du blitt? Skal du gå noe videre?

Jeg er _IKKE_ misunnelig... neeeeei, ikke i det heeeele tatt... har jo bare 2 år igjen.. :shock:

og jeg begynner først i sommer :shock::shock::shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eg e ingeniør.........!!! :D

Fodle som et udyr, men eg måtte selvfølgelig innom her før eg la meg,,,

Kjipt meg inbrudd i bilen.Hørte engang et uttrykk: "dont' mess with another mans car.

Jafel, god natt, eg dette af stolen her. :bounce:

Gratulerer! :D

Hva slags ingeniør er du blitt? Skal du gå noe videre?

Jeg er _IKKE_ misunnelig... neeeeei, ikke i det heeeele tatt... har jo bare 2 år igjen.. :shock:

Er petroleumsingeniør og skal lage ny superbensin til BMW motorer :wink:

Blir vel 2 år til på meg også, men måtte ut å feire litt igår...

Formen idag derimot... :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe med at vist bilen var i firmaet sin forvaring så er det deres ansvar viss noe skjer med den? Er nå slik med verksteder vertfall...

Men uansett mener jeg styling går under "ekstra utstyr" på forsikringa. Hos Gjensidife har fo forsikring på 10000 for ekstrautstyr i utg. punktet. Går ann å skru det opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe med at vist bilen var i firmaet sin forvaring så er det deres ansvar viss noe skjer med den? ..

Trodde jeg også, men kompisen min viste meg kontrakten han hadde signert med firmaet og på det arket der det står masse rart, sto det også at firmaet har ikke noe med det å gjøre hvis bilene som er i forvaring av dem blir utsatt for hærverk eller tyveri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...