Divine Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hei ! Har meget lyst og kjøre på rudskogen den 19. juni. Hvordan gjøres dette , med tanke på oppmøte,betaling ect ect. Kan jeg bare stille opp den 19 midt på dagen (kl 12) og ha meg meg pennger + hjelm også er det fritt fram ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 man må være medlem mins jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Må være medlem ja, men kan helt sikkert melde deg inn der og da. Koster 450,-. Skal du kjøre på søndagen må du være der kl. 11 for å komme deg gjennom teknisk før førermøtet kl. 11:30 (som du MÅ ha med deg for å få kjøre). Se dette Word-dokumentet for nærmere info: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kale ... en2005.doc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Takk for raskt svar. Kjenner du noen i Bmwccn som du kan høre med ang på melding på dagen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Takk for raskt svar. Kjenner du noen i Bmwccn som du kan høre med ang på melding på dagen ? det skal ikke være noen problem med å melde seg inn i klubben på rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Det ordner seg helt sikkert bare du har med en god tusing eller hva det blir totalt. Bare å snakke med noen i gul vest. Vil tro det står en stand eller noe der for påmelding og innmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Blir for dumt og gjøre noe annet en og møte opp og bli medlem Må gjøre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Supert. stiller opp med pennger jeg Vet dere hvilken type hjelm man kan ha der ? Og hva er forskjellen på "familie kjøring " og det andre som står der ? Har aldri kjørt på bane før, og har ikke lyst og slenge meg inn sammen med mange som kjører sykt hardt ! Uansett, gleder meg. kan jo få tatt noen stilige bilder der iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Tror det meste utenom industri/sykkel/ride-hjelmer godtas. Har du en billig MC/Moped/Bil-hjelm holder det mao. sikkert lenge. De sjekker neppe godkjenninger og slikt. Familiekjøring er når alle kjører på rekke og rad rundt banen. Tror ikke man trenger førermøte for det. Man trenger heller ikke hjelm og kan være flere i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Vet dere hvilken type hjelm man kan ha der ? Ikke bruk en slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Vet dere hvilken type hjelm man kan ha der ? Ikke bruk en slik! ha ha ha ha ha ha ha ha ha !!!! Helt jævelig bra!! Stiller du opp med den har du iallefall min oppmerksomhet !! Nei, tilbake til temaet--- jeg stiller opp med en gammel moped hjelm som har fått fjernet klistremerkene sine Ikke noe skumlere en det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Supert. stiller opp med pennger jeg Vet dere hvilken type hjelm man kan ha der ? Og hva er forskjellen på "familie kjøring " og det andre som står der ? Har aldri kjørt på bane før, og har ikke lyst og slenge meg inn sammen med mange som kjører sykt hardt ! Uansett, gleder meg. kan jo få tatt noen stilige bilder der iallfall Som gunnar sier, er det bare å melde deg inn som medlem ved innsjekking. Familiekjøring er "rolig" kjøring i utpå banen, der det ikke er tillat med forbikjøring, og er en fin måte for de som ikke har vært utpå banen før til å få kjørt et par runder, der man også kan ha med passasjerer i bilen. Som regel er kjøringen veldig hensynfull på banen, og så lenge du passer på å slippe forbi de som kjører raskere enn deg, kan du kjøre i ditt eget tempo. Husker fortsatt første gangen jeg kjørte på bane for mange år siden på et av CCN's treff. Fantastisk opplevelse enkelt og greit, eneste ulempen er at man fort blir hektet Om du har lyst på tips/veildeninger for kjøring på bane, kan du spørre noen i gul vest, så sitter de på som innstruktør et par runder. Kan være veldig nyttig. Har du lyst til å sitte på et par runder for å se hvordan andre kjører, kan du også ta kontakt med noen i gul vest, så lar det seg sikkert ordne. Vel møtt! Mvh Robert Darre-Nilsen Styremedlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå