Kenzuke Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Er fra et Canon Ixus kamera.. Samme kamera som jeg har Si meg, får du sånn lyd i bakgrunnen om det er helt stille å du filmer? Høres ut som en slags foss ... ? ;p Du skulle lagt han brei i den svingen der <) Dette fikk meg til å poste noen av mine videoer! Har noen liggende på mobilen, men er jo selvfølgelig søppelkvalitet. Tror jeg tar det seinere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Er filmsnuttene tatt opp på industriområdet på Jessheim, eller? Det liknet ihvertfall veldig... PS: etter 4 ukers venting har jeg fått på Eisenmann (Supersound) på bilen min også...det eneste som mangler nå er stikkflammer, hehe...makan til lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 Det er industriområdet på Jessheim ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå