mowz Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 har dere sett testen av den ny M5'n? http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/4773178.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=66262#66262 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg så Idar Vollvik sin '05 m5 i Bergen sentrum idag.. Må si tungen datt et par hakk då ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg så Idar Vollvik sin '05 m5 i Bergen sentrum idag.. Må si tungen datt et par hakk då ja Det står ikke på peng med den karn der... tydlig at chess ikke er så billig som de skal ha det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 tydlig at chess ikke er så billig som de skal ha det til heheh, betaler bare 0.59 for sms, oppkobling og ringetid jeg Det ligger nok en del penger for de teleleverandørene! bare tenk på hvor mye Telenor må håve inn!! jævler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 betaler ikke for sms jeg..sender gratis så mange jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 tydlig at chess ikke er så billig som de skal ha det til heheh, betaler bare 0.59 for sms, oppkobling og ringetid jeg Det ligger nok en del penger for de teleleverandørene! bare tenk på hvor mye Telenor må håve inn!! jævler.... Har du sett telenor bygget på fornebu eller?? Eller vært inne i det?? Da kommer du aldri til å bruke penger på telenor igjen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå