vidark Skrevet Juni 2, 2005 Skrevet Juni 2, 2005 DIFF SPERRE 4.10 m/ 25% sperre Har en strøken tett klokke (uten ulyder & sjekket for metallstøv etc.. så alt er garantert i orden..) med 4.10 utveksling og 25% sperre som jeg monterte på min 87 modell M3 i går kveld... Var ett morsomt drag i den men litt mye av det gode for min smak, da jeg kjører mye motorvei hver dag.. M3´n har jo 1til1 i 5 giret, mens en standard 325 har 0,81 så på en slik bil f.eks hadde denne sperra vært mye mere ideell... - selges/byttes derfor snarest.. inntil videre blir den nok stående på bilen og kan følgelig prøves.. kardangen passer e-28 og e30 & er bolt-on, det eneste man bytter er bolten som går fra klokka til mellomakselen fra motor.. samt skru ut føleren i bakkant til turtelleren, det er gjort på 10 minutter, ellers beregner f.eks bmw bytte av en slik klokke til rundt 1,5-2 timer.. så det er en grei jobb. på en e28 byttes bakplata etter hva jeg har skjønt.. Selges for rundt 5000 evt byttes mot en sperreklokke med litt lavere utveksling f.eks 3,64 / 3,73 / 3,91 Holder til i asker 02.06.2005 / BMWccn Medlem nr.: 5062 Telefon: 95100951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå