Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Noen som har et lurt tips på hvordan ta ut/sette inn fjærene bak på en e36? Har en kammerat som dro de ut med brekkjern og fikk blått øye..hehe...kikka på fjærklemmer men de så store ut iforhold til den lille fjæra bak!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Ta av demperen, press ned og dra den ut. Ekke verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Er vel litt verre på en 6'er, litt mer må løysest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 er nok ikke bare å ta a dempern her i gården...har bytta dempern og prøvde å få ut fjæra ved å presse ned og ut men niks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Da må du presse hardere. Vi var to og hadde en som la hele vekta si for å presse nok ned. Da var det akkurat at jeg fikk dratt fjæra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 hadde av fjærer bak på en 320 i dag, bare å bruke kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 javell da ska de faen meg få imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Vis de hvem som er sjefen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Ta av demperene på begge sider av bilen, for stabb staget vil holde igjen hvis du jekker opp bare på ei side og tar av bare den ene demperen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Gjør det generelt mye lettere hvis bilen er jekket opp på begge sider når det gjelder det mest av understellet fant jeg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 ok flott, takk for alle svar! Nå ska de fjærne få det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Steller meg oppå bærearmen og gynger jeg.. Da hopper den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå