Hhenrik Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Er på tide å skifte register-reima på min 325i, men antar dette kan bli en litt for stor operasjon for garasjemekking pga. så liten plass i motorrommet. Må jo ut med diverse ting og tang. Så det jeg lurte på var om dere vet pris på skifte av register-reim på verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Nå har jeg ikke studert motorrommet på en E30 med sekser så nøye at det gjør noe, men tror nok du greit klarer å få plass om det er det som er problemet. Skru av vifta og ta av viftedekselet (klipset fast), så bør du ha litt plass. Radiatoren er også enkel å ta av, men da må du tappe av kjølevannet først, for slangene må av. Men for all del, regreimsbytte er det fornuftig å ta på verksted. Da får man garanti for motorras som følge av regreima i x antall tusen km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 såå... hehe...pris på verksted? noen som vet om o.s er billige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 tviler på at det koster så mye.. fikk et verksted til og skifte på en nyere Celica jeg hadde..var visst Veldig mye rot som måtte skrues fra hverandre for og komme til..men brukte ikke mer enn 1,5t totalt. Så regner du timespris på verkstedet så vet du sånn ca hva du må ut med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Okay. Jeg har liksom ikke plass eller spesielt god tid for tiden til å gjøre det selv. Så prøver meg nok på et verksted. Noen som vet om noen bra verksted her i stavangerområdet som gjør bra arbeid til grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Koster rundt 2500 3000 kr på et verksted, husk å få prisgaranti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 er det så dyrt? Hvor god garanti får man ved reg. reim skifte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Koster rundt 2500 3000 kr på et verksted, husk å få prisgaranti *vekk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Det er ikke stress å skifte, men akkurat dette ville jeg gjort på merkeverksted. Garantien er god å ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Koster rundt 2500 3000 kr på et verksted, husk å få prisgaranti Oida! Tok et kvarter å gjøre det på min E36 325i, og jeg har aldri gjort det (eller lignende ting) før Tror ikke du har bytta reg reima på den, E36 325 har kjede, alle m50 motorene har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 <- Jeg trenger slike. Trodde jeg så VIFTEREIM! Trekker tilbake innlegget mitt. Denne jobben tar nok mer enn et kvarter! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 gjort på 50 min! Men hvis ikke du har noe peil whatsoever på hvordan så ikke gjør det heller,greit å sette èn tann feil på nullpunktet,men når det begynner å nærme seg tre sier det pling plang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Du som skrev at du brukte ett kvarter på å bytte registerreim kan sikkert få jobb hos mekanikerne til Petter Solberg,fordi du er raskere enn dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå