skillbill Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050602/SISTENYTT/50602003 Tar det først i innlegget jeg; ALT GIKK BRA! :D Kun noen skrubbsår og litt hoven og forslått her og der..Bruk av gode kjørehansker/bukse og hjelm reddet livet til skatten min! På sykehuset sa de at ho hadde englevakt.. Skjelver enda jeg, får ikke sove heller.. Var på vei til sverige med mamma, da faren ringte; "Hei, xxx har krasja med mopeden *taushet*..."! Hadde på handsfree, men holdt allikevel på og kjøre av veien, fikk jo sjokk til tusen! Skulle jo egentlig stoppa i veikanten før jeg snakka videre i en slik situasjon, men pga handsfree så fortsatte jeg..Det tok litt tid før han kom til at alt hadde gått bra, og i mellomtida trykka høyrefoten hardere og hardere på gassen Siden alt hadde gått bra (ho skulle få komme hjem etter noen timers observasjon), så valgte vi å gjennomføre turen, var like ved svinesund da det ringte, men det er allikevel den raskeste sverige-turen ever! hehe..mamma og jeg løp fra butikk til butikk! Visste ikke at mamma klarte og løpe så fort, og hvertfall ikke med handlevogn Huff og huff..er så utrolig glad for at alt gikk bra jeg..Det er 60km/t-sone der det skjedde; og etter bråbrems, velting mot venstre side, og noen kollbøtter bortover veien så er det et under at det har gått så bra! For og si det sånn; scooteren ser verre ut i virkeligheten enn det man får inntrykk av på bildet.. Men uansett, all takk til sjåføren av bilen foran, personalet på Shell og Burger Spesialisten, ambulanse-folka osv! :D:D Sender en stor symbolsk rose til dere! (Sender en ekte også, i morgen, fra meg, familien og svigerfamilien).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 enda godt det gikk bra da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Godt det gikk bra! Du får stelle ekstra godt med henne en stund nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Åh, så bra at det kan ende slik også etter trafikkulykker :D:D Passe godt på henne nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Var nå bra at det gikk bra da! scooteren ser da ikke helt bra ut nei!! er det bare meg eller ser bakhjulet til bilen skjeivt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Ser ut som bakhjulet på Renaulten har seriøs POSITIV camber ja! Ellers godt å høre at det gikk bra! Moped er farlige saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Godt at det går bra ja. Bra du ikke kjørte av veien da det ringte, er det ikke noe som heter at en ulykke sjelden kommer alene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 kjempeflott at det gikk bra! verste som er er å få slike tlf`er..blir helt satt ut av sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 skal passe ekstra godt på henne ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 supert d gikk bra da. skikkelig kjipt d med folk som ringer ang ulykker. dama mi ringte til meg for 4-5 år siden da hun og en vennine og noen folk hadde kjørt av veien og dotti nedi en undergang. hun skrek og låg i grøften og hadde brukket ryggvirvler og masse sår.... d var så utrolig ekkelt. men alt er bra nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Grøsser hver gang jeg leser sånn... For ett år siden fikk jeg den samme telfonen , var to jamerater av meg som kjørte ut i en stygg ulykke med altfor stor fart. Han ene kom fra det tålig bra, mens han andre gikk ikke det så bra med... Men bra det gikk bra med dama di ! Brukt opp flaksen sin der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel øigaren Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 huff detta er skumle saker. godt det gikk bra, skal ikke mye til her i verden... har vært i kollisjon jeg å engang, ikke noe jeg vil oppleve igjen. huff å huff pass godt på ho da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Det var bra det gikk bra. Jeg gikk forøvrig på folkehøyskolen der og det var ikke sjeldent med ulykker på Rolvsøyveien, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Godt det gikbra Ta litt ekstra godt vare på henne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 Skal hilse så mye fra kjæresten og takke for alle hyggelige svar! Sa til ho at jeg hadde lagd en tråd om det her se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå