Gå til innhold

Kjæresten innblandet i kollisjon


 Share

Anbefalte innlegg

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050602/SISTENYTT/50602003

Tar det først i innlegget jeg; ALT GIKK BRA! :D:D Kun noen skrubbsår og litt hoven og forslått her og der..Bruk av gode kjørehansker/bukse og hjelm reddet livet til skatten min! På sykehuset sa de at ho hadde englevakt..

Skjelver enda jeg, får ikke sove heller.. :(

Var på vei til sverige med mamma, da faren ringte; "Hei, xxx har krasja med mopeden *taushet*..."! Hadde på handsfree, men holdt allikevel på og kjøre av veien, fikk jo sjokk til tusen! Skulle jo egentlig stoppa i veikanten før jeg snakka videre i en slik situasjon, men pga handsfree så fortsatte jeg..Det tok litt tid før han kom til at alt hadde gått bra, og i mellomtida trykka høyrefoten hardere og hardere på gassen :oops:

Siden alt hadde gått bra (ho skulle få komme hjem etter noen timers observasjon), så valgte vi å gjennomføre turen, var like ved svinesund da det ringte, men det er allikevel den raskeste sverige-turen ever! hehe..mamma og jeg løp fra butikk til butikk! Visste ikke at mamma klarte og løpe så fort, og hvertfall ikke med handlevogn :shock:

Huff og huff..er så utrolig glad for at alt gikk bra jeg..Det er 60km/t-sone der det skjedde; og etter bråbrems, velting mot venstre side, og noen kollbøtter bortover veien så er det et under at det har gått så bra!

For og si det sånn; scooteren ser verre ut i virkeligheten enn det man får inntrykk av på bildet..

Men uansett, all takk til sjåføren av bilen foran, personalet på Shell og Burger Spesialisten, ambulanse-folka osv! :D:D:D Sender en stor symbolsk rose til dere! (Sender en ekte også, i morgen, fra meg, familien og svigerfamilien).. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert d gikk bra da. skikkelig kjipt d med folk som ringer ang ulykker. dama mi ringte til meg for 4-5 år siden da hun og en vennine og noen folk hadde kjørt av veien og dotti nedi en undergang. hun skrek og låg i grøften og hadde brukket ryggvirvler og masse sår.... d var så utrolig ekkelt. men alt er bra nå da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøsser hver gang jeg leser sånn... For ett år siden fikk jeg den samme telfonen , var to jamerater av meg som kjørte ut i en stygg ulykke med altfor stor fart. Han ene kom fra det tålig bra, mens han andre gikk ikke det så bra med...

Men bra det gikk bra med dama di ! Brukt opp flaksen sin der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...