Siv Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Jippi!!!! endeli' færdig med eksamen! svever på skyer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Der var jeg ferdig med den forhåpentligvis den aller siste eksamen for dette skole året! Edit. POST 300! ny grad! Gratulerer Har min siste eksamen i morra. Digitalteknikk, ønsk meg lykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Lykke til Stå på så godt du kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Blæh, ikke ferdig med eksamen... Har den forhåpentligvis siste i morgen, og jeg ORKER IKKE lese! Kjipe greier, detta er innmari tørt og innvikla stoff, og jeg skulle gjerne fått en allright karakter.. Inspirasjon høyst etterlengtet! ...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Hva skal du ha examen i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Hva skal du ha examen i da? Naturforvaltning.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 ÅÅ e det e examen me snakke om Skal ha examen i morgen JIPPI ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Hadde eksamen her om dagen jeg å! Fikk faan meg 2. BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Der var jeg ferdig med den forhåpentligvis den aller siste eksamen for dette skole året! Edit. POST 300! ny grad! Gratulerer Har min siste eksamen i morra. Digitalteknikk, ønsk meg lykke Du får ha lykka til på digi'n... den var laaang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Skal ha min siste eksamen imorra, norsk muntlig Vil ikke, vil ikke, vil ikke Wergeland, Ibsen, Collett osv *grue seg* Men på denne tida imorra er jeg ferdig for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Idag kl 13 ble jeg ferdig med ALT som heter videregående skole :) Mangler jeg bare å få vitnemålet i posten Endelig ferdig, digg følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Skal ha min siste eksamen imorra, norsk muntlig Vil ikke, vil ikke, vil ikke Wergeland, Ibsen, Collett osv *grue seg* Men på denne tida imorra er jeg ferdig for lenge siden Jeg hadde muntlig idag... Kom opp i islendinge sagaene og norrønt! Det suger MYE MYE MYE mer enn Wergeland, Ibsen, Collet, Kielland, Bjørnson osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Faen meg glad jeg ikke kom opp i norsk, nesten 800 sider med norsk litteruatur, blir nesten kvalm bare av å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Hvis jeg får islendingesagaene og norrønt stryker jeg med glans... Er vel de eneste temaene jeg har gitt fullstendig faen i. Ikke noe vits å lese det dagen før når jeg aldri har lest det før, lærer ikke noe da uansett. Men med min flaks er det nok akkurat de temaene jeg får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Fikk om dihybrid nedarving jeg i biologi... det var artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå