Atlarelle Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Jippi!!! Etter 16 sider med naturvern, biologisk mangfold, rødlista,globale forskjeller og en hel haug andre temaer, så er jeg FERDIG!!!!! (I alle fall med de skritflige eksamenene....) Kommer jeg opp i muntlig tar jeg kvelden altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 FERDIG med videregående skole!!! Endelig Alle ark om Wergeland og Aasen osv har gått rett i søpla nå Feels goooooood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 nå for ti minutter siden hadde jeg fysikk eksamen muntlig... fikk om røntgenstråling og sentripetalaksellerasjon... gikk greit nok tror jeg... dreit meg litt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Der !!! Nå er alt over. I hvertfall for dette semesteret. Avsluttet med MASSE kake, grillig, soling og radiostyrte fly. Det tok av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Var nå ferdig på mandag jeg da. 1 måned med 8 oppgaver... sukk.. leverte ca. 57 bilder på det ferdige resultatet. mye mye jobb.. men digg å være ferdig fikk noen fine fridager i Trondheim, fikk flyttet hjem å nå er det bare jobbe jobbe jobbe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå