S. Gunstad Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Snoka litt rundt på et BMW-forum da jeg fant denne: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ge=2&pp=25 Noen som vet hva slags front-leppe dett er? Er vel sikkert noe har har fixa selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 vet ikke jeg, men AC står det i grillen :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 d er nok en ac front og ja. pen den der faktisk. gikk en orginal ac e36 i molde og den såg slik ut. uten flagg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 d er nok en ac front og ja. pen den der faktisk. gikk en orginal ac e36 i molde og den såg slik ut. uten flagg da. Er den litt modifisert da? Tatt av merker, for AC fronter er vel ikke 100% lik den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 nei den er akk slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 Ok, da så! Var i alle fall knall fin! Akkurat passe stor og ikke noen unødvendige hull, gitter eller liknende=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Ok, da så!Var i alle fall knall fin! Akkurat passe stor og ikke noen unødvendige hull, gitter eller liknende=) 100% enig. Skikkelig stilren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Drømmer om en AC front til E34 min. Lik den sorte som Kjell Rune har i galleriet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå