Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Nå må noen lære meg å legge ut bildeer her! hehe.. klarer å få de inn i galleriet, og få lagt en link til de, men klarer ikke å få de til å komme i et innlegg! irriterende!! Men uansett, nå er bilen strippa for alt som er så jeg tenkte å bare legge ut bilder gjennom hele prosessen, hvis ikke noen syns det blir litt mye da? hehe.. gidder ikke å erte på meg noen her, men syns bare det er litt artig å se, syns flere skulle gjøre det med prosjektene! jeg syns hvertfall det er veldig artig å se! http://www.bmwguiden.no/albums/Jarle_Sk ... .thumb.jpg http://www.bmwguiden.no/albums/Jarle_Sk ... .thumb.jpg http://www.bmwguiden.no/albums/Jarle_Sk ... .thumb.jpg Så hvis noen sender meg en PM og forklarer meg åssen man får lagt ut bilder i et innlegg så hadde det vært flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 faen, det blei bare småbilder jo! gir snart opp! lettere og morsommere å skru en å kødde med den jævla pc`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 se her ja, der var du igang ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 ser ut som du har litt jobb foran deg da men moro da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Så ut som du var godt i gang der ja.... Du må peise på med flere bilder etter hvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Hehe. Greit prosjekt... Ang. bildene - du linket opp til thumbnailene, de små bildene. Går du inn på hvert enkelt bilde og kopierer adressen derfra så blir det riktig. Når du har limt inn adressen i innlegget er det bare å markere adressen og trykke på Img-knappen, så ordner det seg. Fikset link til større bilder i Riefarn sitt innlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hehe. Greit prosjekt... Ang. bildene - du linket opp til thumbnailene, de små bildene. Går du inn på hvert enkelt bilde og kopierer adressen derfra så blir det riktig. Når du har limt inn adressen i innlegget er det bare å markere adressen og trykke på Img-knappen, så ordner det seg. Fikset link til større bilder i Riefarn sitt innlegg.. Supert Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Har du bestemt deg for farge eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 ja, tror det! hehe.. har finni en mørk lillaaktig metallic farge og venter på å få fargekoden Får liksom aldri helt bestemt seg, det billigste og enkleste ville vært en velge en farge som den forrige var lakka med, det er LKW lakk som ikke trenger klarlakk, den er kjempeblank, lett å lakke med og relativt rimelig, men finnes ikke i så mange farger! hehe.. men hvis jeg skal ha litt rallypreg så hadde den fungert veldig godt! Er fremdeles åpen for forslag! kom med tips og bilder! ennå hvertfall en uke eller to til den er klar for lakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Hehe. Greit prosjekt... Ang. bildene - du linket opp til thumbnailene, de små bildene. Går du inn på hvert enkelt bilde og kopierer adressen derfra så blir det riktig. Når du har limt inn adressen i innlegget er det bare å markere adressen og trykke på Img-knappen, så ordner det seg. Fikset link til større bilder i Riefarn sitt innlegg.. gjorde det, men de var like små som thumbnailene når jeg gjorde dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Hva med gul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Ser ut som du har litt arbeid foran deg ja, men det er jo morsomt med prosjekt da Husk å post mange biler. De sier mer enn 1000 ord vet du Og når vi er inne på prosjekter, kanskje det hadde vært en ide med et eget prosjektforum her på bruket? Ser at det er et par prosjekter rundt om på forumet. Å fått samla disse hadde vært supert. Mange andre forum som har dette med stor suksess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hva med gul? Tviler på at det blir gul, syns nok ikke den fargen kler e30 noe særlig, utenom "inca-gelb" eller hva den heter Ingen som har et bilde av en tofarget? sort med rød dekor eller no sånt? tror det kunne være litt stilig! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 jeg synes de orginale blå metallic fargene til bmw kler e30 veldig godt. se f.eks på den blå m3en som er i "vis meg din m3" tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå