Runar-CSi Skrevet Juli 20, 2005 Skrevet Juli 20, 2005 dette her må jeg si ser meget lovende ut!! Stå på!
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Skrevet Juli 21, 2005 takker er igang nå! hehe... skal det bli gjort så må en gjøre det sjøl Skal lakkere panser og sånn idag, får håpe jeg har like flaks med det, hehe.. bilder kommer fortløpende nå ettersom ting blir gjort!
Bimmerlars Skrevet Juli 21, 2005 Skrevet Juli 21, 2005 Spennende å følge med på E30 prosjekt Så jo jævla bra ut den lakkeringa da Ta masse bilder når du monterer motoren da! Morro å se. Lykke til videre, skal følge med på det prosjektet her
Gunnar Skrevet Juli 21, 2005 Skrevet Juli 21, 2005 takker er igang nå! hehe... skal det bli gjort så må en gjøre det sjøl Skal lakkere panser og sånn idag, får håpe jeg har like flaks med det, hehe.. bilder kommer fortløpende nå ettersom ting blir gjort! Taket så jo meget pent ut. Har du tilgang på lakkboks, eller hvordan har du ordnet deg med lakkeringssted/utstyr?
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Skrevet Juli 23, 2005 har 180kvm verksted med to gamle kjølerom, fungerer ypperlig til lakkering, mangler bare varme der, så det tar litt tid før lakken tørker, men det funker greit! hehe.. bare dører og fangere igjen så er den ferdig lakkert!
BMWPower Skrevet Juli 24, 2005 Skrevet Juli 24, 2005 Og til slutt: 20mm spacere med TUV, regner med dette ser tøft ut når jeg monterer disse og 9x16 hjula Slike har jeg også, bare 5*120. Får du plass til 9*16" felger og 20mm spacerer på en vanlig E30 da??
mAZE Skrevet Juli 24, 2005 Skrevet Juli 24, 2005 Ja det der så bra ut. Går jo fort fremover det synes jeg. Skulle jeg ha gjort det hadde ikke bilen vært ferdig ribbet engang. Hehe. Stå på.. Dette blir bra!
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Skrevet Juli 25, 2005 Og til slutt: 20mm spacere med TUV, regner med dette ser tøft ut når jeg monterer disse og 9x16 hjula Slike har jeg også, bare 5*120. Får du plass til 9*16" felger og 20mm spacerer på en vanlig E30 da?? Hehe.. det MÅ gå! Har brukt hammer og hjulbuevalse, men forrige eier bytta begge buene og sveisa di i innerskjermen helt ytterst så de er fuckings harde, blir vanskelig å få dekka innafor, men planen er å goskjenne bilen med 7,5x17 med innpress 35 og bruke disse spacerene slik at jeg få 17" og spacere i vognkort og så kjøre med 9x16 og spacere, dekkbanen går innafor nå, men det er endel felg uttafor! hehe...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Skrevet Juli 25, 2005 trenger nå datasprut jeg, så hvis noen vet om no så si fra! Helst windowsbasert programvare! Legger dette ut på Kjøp & Salg også!
BMWPower Skrevet Juli 25, 2005 Skrevet Juli 25, 2005 Hadde også sveist på nye hjulbuer på caben, d va et reint hel*%& og valse!! Hadde sveist på noen breiere hjulbuer også, men husker jeg hadde problem med 9*16", uten spacere. Men 8.5*17" gikk bra
BJ Skrevet Juli 25, 2005 Skrevet Juli 25, 2005 Hvilken kode er det på lakken og klar lakken? Og hvor mange lag med klarlakk har du lagt på? Jeg lakkerte litt på min svart metallic bil, men det ble helt matt i forhold til slik det er på resten av bilen. Forstår det ikke helt siden jeg har brukt samme lakk kode som den gamle lakken. Vet du om klar lakken har mye å si?
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Skrevet Juli 29, 2005 lakken er ikke metallic og det er ikke klarlakk! Med tanke på at bilen skal brukes og at jeg nå legger mest vekt på motor og prestasjon fremfor utseende så valgte jeg bare en helt sort farge! Bruker Spies & Hecker (tror det skrives sånn ) LKW-lakk og fargen er RAL 9005, dette er standard svartfarge! La to strøk på bilen, et strøk fom bare dekte alt og så la jeg et tykkere slik at det blei blankt Bilen blei ikke strøken (les: ikke akkurat utstilligsbil ) men mye bedre enn hva jeg hadde forventa av å ha lakka den selv i verkstedet! Flere bilder kommer!
Xsess Skrevet Juli 31, 2005 Skrevet Juli 31, 2005 Har sett mye ville hjuldimmer i tyskland, der kjører de VELDIG senking og små hjul, helt ekstremt, men da er jo veistandarden der en del bedre
Psyfoon Skrevet Juli 31, 2005 Skrevet Juli 31, 2005 Fint at bilen begynner å ta form ja Blir morsomt å se hvordan det går videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå