turbo4x4 Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Noen som vet av noen i trødelag`s omradet som valser billig og bra??? Har nettop satt på 245/35-19 på bilen.. (524td, e34) Går ganske greit, men tar neddi i homper(dekk/hjulbue), bilen er senket 40/40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 www.automote.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg valser også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 jeg også.. men bor liksom i molde da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Wheelie i Tr.heim valser også, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Noen som vet om det er noen flinke som valser på østlandet. Evt. hvor jeg kan få tak i utstyr til å gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Noen som vet om det er noen flinke som valser på østlandet. Evt. hvor jeg kan få tak i utstyr til å gjøre det selv. Har du problem med at dekka tar i hjulbuene? har samme type felger å dekk, lurer bare litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Noen som vet om det er noen flinke som valser på østlandet. Evt. hvor jeg kan få tak i utstyr til å gjøre det selv. Har du problem med at dekka tar i hjulbuene? har samme type felger å dekk, lurer bare litt... Ja. Dekka tar borti den kanten som går inn på hjulbuen bak når jeg kjører i humpler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Noen som vet om det er noen flinke som valser på østlandet. Evt. hvor jeg kan få tak i utstyr til å gjøre det selv. Har du problem med at dekka tar i hjulbuene? har samme type felger å dekk, lurer bare litt... Ja. Dekka tar borti den kanten som går inn på hjulbuen bak når jeg kjører i humpler osv. Har Falken dekk på mine felger, har hørt at disse er smalere enn andre dekk. hvilken type har du? Har kjørt med 5 stk i bilen + bagasje, hører ingen subbing da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 min Bilde av min felg, ser du hvor mye dekket skrår fra felgen å opp... er nesten som om dekke er for smalt i forhold til felgen enda det er 265 dim. SE sin På din er kanten mere beskyttet, tørr ikke låne ut bilen min flere ganger. skummelt med kant stein/ store asfalt kanter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Ja jeg har Kumho dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå