Gå til innhold

useriøse bilselgere..


Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

hvorfor i helvette kan ikke folk bare fortelle sannheten når man spør dem om tilstanden på bilen, så man slipper å reise 100mil for å se på en kjeks!!!!!!!!! :evil::evil::evil:

skal du kjøpe deg bil hold deg unna disse 2 :

-grønn E28 M535 (35.000,-) står i mo i rana

og ikke minst denne :

-rød E30 325 (25.000,-)står i stjørdalen (annonse ligger på autodb)

planen var å finne en bane bil men nå er jeg så forbanna at jeg driter i hele prosjektet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var sammen med paul1 å så på disse bilene

535= ikke luftfilter på motor :shock: eieren sa han ikke hadde orka å montere det,ellers så var denne bilen HELT oppbrukt! vil jo ha kosta 1 million å fått den i en stand sånn at jeg hadde turt å tatt den på bane :evil:

325i (1986) eier påsto att eneste rust på bilen var litt rust rundt dørlåsen og at bilen var i meget god stand!

sannheten er at jeg aldri har sett så mye rust på en bil!

flere plasser var det så store hull i gulvet at jeg kunne putte hånden rett inn! kanalene var bortrusta!

skjærmkanter bake var bare noe man kunne drømme om!

dritt bil!!!!

kjørte til sammen 100 mil i går med 520 min til ingen nytte!

:evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde jo akkurat det samme for en tid tilbake. Tapte 5500 på det. Hadde jeg hatt litt mer penger nå, så hadde jeg vært truanes til å anskaff en torpedo.

Det vil nok ta laaaang tid før kommer over det. Jeg hater meg selv så mye for den hendelsen at jeg kunne ha pisket meg selv med en rusten piggråd wire :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...