Custom Edition Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 været var dessverre ikke helt på vår side men ble brukbart med bil lell fått tatt noen bilder men kommer mer da vi får en dvd fra treffet etter hvert Feit 325 cab med kraftig bredding! E46 750? tror jeg 325 coupe med motivlakk litt leking med tillatelse av onkel politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Fine bilder. La de komme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Feit 325 cab med kraftig bredding! Lignet veldig på streetdesign.no sin cab. Noen som vet noe om den? 750? tror jeg '97 725tds ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 750? tror jeg '97 725tds ihvertfall... Det er en 740. En "bmwpiss" kjenner.. (for di som vet hvem det er:p ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Feit 325 cab med kraftig bredding! Lignet veldig på streetdesign.no sin cab. Noen som vet noe om den? er nok ikke den... ligner da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 er visst en fra en bygd her på møre som har den cab`n..bra tøff var den hvertfall..stakk av med en pris også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Den 7`ern er en 725tdsa som Gunnar sier... en kompis av meg fra bud sin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 hørte aldri motoren gå på den så da sier vi 725tdsa Macho bil hvertfall..kraftpakke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 feite biler på bildene, dette liker vi mange som "kjenner" han med 7'ern men forskjellige motorer i alle sammen gitt, merkelige greier hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Den caben var jo råfeit!! Synest de lyktene er drittøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpiss Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Flott treff med godt oppmøte til tross for dårlig vær.. Kolonnen med ca 100 biler ble kjempesuksess, da den lå i beste hender.. Nemlig politiet selv, som stod for sperring av alle større kryss/rundkjøringer og blinkende gult i alle passerende lyskryss !! Kjempebra !! Ble også litt "lovlig" burning og donuts på en asfaltrute på 20x20m, med publikum, biltilsynet og politiet som tilskuere ! Konge !! De koste seg... Brannvesenet var også tilstede, der de tok med folk opp i stigen, 35m over bakken.. Jeg ble med opp for å ta noen oversiktsbilder.. Vi leide også inn en media-student for å filme hele treffet, fete biler, burning og kolonnekjøring... Kommer DVD i posten snart til de fornuftige som signerte 1840 dealen.. Det ble også utført en redningsaksjon/øvelse med klipping av bil, blålys og sirener... Her er mine 210 bilder av treffet arangert av Staten i sammarbeid med rånere og andre bilintresserte for å fårebygge trafikkulykker blant unge. http://www.snoopy911.com/gallery/1840-R%E5nebiltreff-Kristiansund-4-Juni-2005?page=1 Noen tilfeldige smakebiter fra galleriet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 overrasket over purken her i byen jeg hvertfall til daglig er de ikke akkurat så populær blandt oss "ungdommer" Signerte jeg så venter spent på DVD`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Erre som feiler nyrene på den der? Er dette fra brannstigen? SINNSYKT høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpiss Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Er fra stigen ja, 35meter over baken.... Var jævlig konge... Svaia litt oppi der også... Stakkars fyren var møkk lei etter liksom 1000 turer den dagen.. Var en populær attraksjon det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 overrasket over purken her i byen jeg hvertfall til daglig er de ikke akkurat så populær blandt oss "ungdommer" Signerte jeg så venter spent på DVD`n De kom vel for å notere litt skilt og ansikter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå