Gå til innhold

Treff i Kristiansund i dag


Anbefalte innlegg

været var dessverre ikke helt på vår side men ble brukbart med bil lell :)

fått tatt noen bilder men kommer mer da vi får en dvd fra treffet etter hvert :)

Feit 325 cab med kraftig bredding!

Bilde_003.jpg

Bilde_005.jpg

Bilde_001.jpg

Bilde_016.jpg

E46

Bilde_007.jpg

750? tror jeg :P

Bilde_011.jpg

Bilde_013.jpg

325 coupe med motivlakk

Bilde_010.jpg

litt leking med tillatelse av onkel politi :P

Bilde_023.jpg

Bilde_021.jpg

Bilde_025.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott treff med godt oppmøte til tross for dårlig vær.. Kolonnen med ca 100 biler ble kjempesuksess, da den lå i beste hender.. Nemlig politiet selv, som stod for sperring av alle større kryss/rundkjøringer og blinkende gult i alle passerende lyskryss !! Kjempebra !!

Ble også litt "lovlig" burning og donuts på en asfaltrute på 20x20m, med publikum, biltilsynet og politiet som tilskuere ! Konge !! De koste seg... :lol:

Brannvesenet var også tilstede, der de tok med folk opp i stigen, 35m over bakken.. Jeg ble med opp for å ta noen oversiktsbilder..

Vi leide også inn en media-student for å filme hele treffet, fete biler, burning og kolonnekjøring... Kommer DVD i posten snart til de fornuftige som signerte 1840 dealen..

Det ble også utført en redningsaksjon/øvelse med klipping av bil, blålys og sirener... :)

Her er mine 210 bilder av treffet arangert av Staten i sammarbeid med rånere og andre bilintresserte for å fårebygge trafikkulykker blant unge.

http://www.snoopy911.com/gallery/1840-R%E5nebiltreff-Kristiansund-4-Juni-2005?page=1

Noen tilfeldige smakebiter fra galleriet:

DSCF0703.sized.jpg

DSCF0693.sized.jpg

DSCF0725.sized.jpg

DSCF0622.sized.jpg

DSCF0769.sized.jpg

DSCF0814.sized.jpg

DSCF0824.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overrasket over purken her i byen jeg hvertfall :)

til daglig er de ikke akkurat så populær blandt oss "ungdommer" Signerte jeg så venter spent på DVD`n :D

De kom vel for å notere litt skilt og ansikter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...