Gå til innhold

Treff i Kristiansund i dag


Anbefalte innlegg

overrasket over purken her i byen jeg hvertfall :)

til daglig er de ikke akkurat så populær blandt oss "ungdommer" Signerte jeg så venter spent på DVD`n :D

De kom vel for å notere litt skilt og ansikter ;)

hehe..de kjenner de fleste av oss som bor her i kr.sund så tviler på det ;) men for sikkerhetsskyld skrev jeg på lappen i vinduet at ALT er godkjent i vognkortet mitt ;) hihi Noe det å er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kom vel for å notere litt skilt og ansikter ;)

Dette var et treff som ble arrangert av biltilsyn, politi, trygg trafikk osv. for å møte ungdommen med en venlig tone, samt å levere et budskap om at dem bryr seg om oss, og vil hjelpe oss til å få ting på rett kjøl...

Ikke noe sånn "oi, nå får vi tatt mange pøbler opplegg"..

Både politi og biltilsyn koste seg som mennesker blant mennesker på treffet... Og du kunne få svar på alt du lurte på osv... Ville du vite hva som skulle til for at du skulle slippe å bekymre deg for tekniske kontroller og likevel kunne ha en spesiell bil som skiller seg ut, så hadde de svaret..

Det er dette som er hele poenget med opplegget... Og spør du ikke så bryr de seg ikke på disse treffene..

Neste stopp er vel sunnmøre til høsten mener jeg... Håper enda flere kommer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres jo helt nydelig ut, mange fine biler der også, synd det ikke er noe sånt rundt her jeg bor, :\

er lissom ikke helt meg å henge på en bensinstasjon å "råne" :) men hadde vært fett med et sånt treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...