Martin_87 Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 hjelp.! hva må jeg gjøre for å få fiksa det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Du kan sette på "Shot Shift" + skifte alt av gummi/plast i overføringa du har. Koster kanskje maks 1000 kr tilsammen, og da mener jeg maks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin_87 Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 ok.. takk for svar.. da bestiller jeg meg shortshift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Husk å bestill alt det du trenger av plast/gummi i overføringen da. Kontakt f.eks. www.schmiedmann.com (norske avdelingen) og hør med de hva de anbefaler at du skal skifte samtidlig. Gjør du ikke dette, kan det kanskje bare bli værre etter hva jeg har lest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Du får skrive hvordan det gikk etter du har fått montert det, kanskje lage en "Gjør det selv" tråd... Helt sikkert andre som vurderer å bytte til short shift også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin_87 Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 ja det kan jeg jo gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg fikk en mekaniker til å gjøre dette å min, men det å bytte foringer, fikk 2 stk av GS bildeler skulle vist ikke være lett, den ene sitter på spaken, så den var visst grei, og kjapp å bytte, men for å bytte den andre måtte eksosanlegg og mellomaksling av? hadde blitt en dyr jobb, så jeg dreit i det.... men hvis man gjør dette selv og har litt tid er det vel greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 hvor får du taki short shift henn? husker jeg så det en plass men har jo gullfisk hjerne... Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 www.gsbildeler.no www.osbildeler.no http://norway.schmiedmann.com/ Shortshift Gearspak Alle modeller Varen er uoriginal, men i samme kvalitet Varenummer: SS303646 Pris excl. Moms: NOK 369,00 (€ 45,20) Pris inkl. Moms: NOK 461,25 (€ 56,50) Gir kortere gearing. Orginal M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Blir ikkje kort nok giring med den der Har nettopp kjøpt og montert girstang fra Z M Coupe..Den er virkelig kort!! Har planer om å legge ut en gjør det selv når eg får tid Orginal girstang M Coupe girstang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 øh.. ser akkurat lik ut spør du meg- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 øh.. ser akkurat lik ut spør du meg- Skal låve deg att den ikke er det samme.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Se forskjellen under den "kula". John H, m coupe saken er ikke bøyd, vil ikke girspaken bli stående litt rart da? Eller missforstår jeg hele greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Jeg har skiftet dette. Gjør UTROLIG mye ! Anbefales på det sterkeste. Kassa blir tight og fin også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Lyst å skifte på min også Rage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå