Gå til innhold

Bmw 325ia cab vurderes solgt.

Bmw_325_Cab
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er skikkelig fin! Lakken er helt sykt glatt og blank, har akkurat testa den nye polishen til autoglym "ultra deep shine" den var helt rå!

Jeg har satt den til salgs fordi jeg kanskje flytter til sverige i august. Litt tirst å selge, men da blir det jo M3 på meg hvis jeg flytter dit :lol:

Bilen er eid av et par i 50 åra og ho jeg kjøpte den av var vel også rett oppunder 50år.

Bildene er ikke så veldig bra, for dem har jeg tatt med mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen der er verdt penga!! den er som ny nesten

Aldri skadet eller lakkert opp et eneste sted annet en stylingen da

Vi har vært og sett på mange caber før

Det som iriterer er at man drar lange veier for og se på biler som liksom er strøkent men når vi kommer fram er det riper og skrammer og folk har ikke servicehefte eller noe.. rust pleier det også og være

Dem som drar langt for og se på denne får garantert ingen bomtur :)

Hadde jeg hatt nok penger skulle jeg kjøpt den i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakken er helt dønn strøken! Jeg har poleringsmani :lol:
Nå er den nypolert med den nye polishen til Autoglym Utra Deep Shine også brukte jeg den nye kluten fra autoglym som heter Hi Tech Finishing Cloth til å høyglanspolere det av igjen med. Resultatet ble helt utrolig! Den er sykt blank. Det er ingen riper i lakken, det er 2 små parkeringsbukler på ene siden og en bitteliten en som man ser om man sikter inn helt nederst på panseret. Disse skal rettes ut av valsespesialisten som kommer til østlandet til helga.
(blir sugd ut med vakum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe rust! Var såvidt antydning under den tettelista som går rundt koffertlokket langs ved baklyktene helt nederst der, så jeg tok opp den lista og pusset vekk det lille som var der og hadde på sånn middel som skal beskytte. Heller ikke noe rust under bilen.

Bilen var inne til service på 102000km og går med fullsyntetisk castrol olje og automat olja ble bytta på ca 85 000km , husker ikke helt men det står i servicehefte, så den skal kjøre 40 000km til før man trenger å skifte den igjen.

Bilen ser mye bedre ut i virkeligheten, bildene er ikke så bra fordi jeg har tatt dem med mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke denne bilen har veltebøyler.

På min sitter det plastdeksler som skjuler veltebøylene bak nakkestøttene.

...ja det er nok sikkert som på min !

Har ikkje sett ein uten nakkestøtte før......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...