bimmerdude Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Forgasserising? Hvor mange har forgasser her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Gunnar, jeg hadde iaff 4kantet utgang ifra luftmengdemåleren min. Fikk turbopower.no enkelt til å lage en overgang, der hvor jeg oppga skrueavstandene. Så fikk jeg en rund utgang til selve kn-filteret og 4kantet inn til luftmengdemåleren. Kom på ca. 500inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 K&N-overgang eller? Ser de har K&N der..Hva kom det på i pris? Men selve boksen til LMM sitter på fortsatt da, og så sitter filteret på der? Er ihvertfall egen bokstil LMM på min bil, går på en måte i ett med luftfilterboksen, men tror de kan separeres.. Så du ikke hvordan det ble gjort på Discovery med den 325 touringen når de satte på KN filteret? Det var nok før jeg slo på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå