Leonard Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Ikke godt å si... men så lenge det ikke var noen BMW innblandet så har det vel ikke så mye å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 er ikke det greiene der en mazda eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 er ikke det greiene der en mazda eller noe ? Den nye Mazda RX8 er det vel ? Ser det er en kvinne i bilde der....trenger jeg si mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 haha.. er nå alt mulig folk får til å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 er nok en rx8 ja. en slik ble akk kondem i molde... fikk igjend 570000 på forsikringen han gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 ...lukeparkering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 ...uten luke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Hahahahahaha :D Det var det første jeg tenkte når jeg såg bildet! Så kikker jeg til venstre, der sitter det ett kvinnemenneske, BOMBE, haaaahahaha KREMBILDE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 ehhe, jeg ser for meg at hun sitter der og funderer "hhmm, jeg lurer på om dette er så bra , jaja det er i såfall nok olje i dekkene " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 bilen ser jo ut til å være høy som et fjell, så kan vel bare kjøre den fremover igjen så er alt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 hun skulle sikkert spinne på bakhjula...klarte det ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 skulle sikkert rygge ut av parkeringsplassen og "glemte" å sette bilen i revers. klassisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 skulle sikkert rygge ut av parkeringsplassen og "glemte" å sette bilen i revers. klassisk. Det er så bra når sånt skjer. Holdte på å dø av latter da det skjedde i Scary Movie 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Haha, bra jobba Får håpe synderen dobbeltsjekker at bilen er satt i revers heretter Trist syn, men det var heldigvis ikke et kunstverk fra Bayern som måtte lide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå