antiloop Posted June 5, 2005 Posted June 5, 2005 Ikke godt å si... men så lenge det ikke var noen BMW innblandet så har det vel ikke så mye å si...
oddis Posted June 5, 2005 Posted June 5, 2005 er ikke det greiene der en mazda eller noe ? Den nye Mazda RX8 er det vel ? Ser det er en kvinne i bilde der....trenger jeg si mer
Kjell Rune Posted June 5, 2005 Posted June 5, 2005 er nok en rx8 ja. en slik ble akk kondem i molde... fikk igjend 570000 på forsikringen han gitt....
Zenix Posted June 5, 2005 Posted June 5, 2005 Hahahahahaha :D Det var det første jeg tenkte når jeg såg bildet! Så kikker jeg til venstre, der sitter det ett kvinnemenneske, BOMBE, haaaahahaha KREMBILDE!
Leonard Posted June 5, 2005 Author Posted June 5, 2005 ehhe, jeg ser for meg at hun sitter der og funderer "hhmm, jeg lurer på om dette er så bra , jaja det er i såfall nok olje i dekkene "
jonr Posted June 5, 2005 Posted June 5, 2005 bilen ser jo ut til å være høy som et fjell, så kan vel bare kjøre den fremover igjen så er alt i orden
///M Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 hun skulle sikkert spinne på bakhjula...klarte det ikke....
RWDF Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 skulle sikkert rygge ut av parkeringsplassen og "glemte" å sette bilen i revers. klassisk.
Leonard Posted June 6, 2005 Author Posted June 6, 2005 skulle sikkert rygge ut av parkeringsplassen og "glemte" å sette bilen i revers. klassisk. Det er så bra når sånt skjer. Holdte på å dø av latter da det skjedde i Scary Movie 3.
Señorita86 Posted June 7, 2005 Posted June 7, 2005 Haha, bra jobba Får håpe synderen dobbeltsjekker at bilen er satt i revers heretter Trist syn, men det var heldigvis ikke et kunstverk fra Bayern som måtte lide
Recommended Posts