Blade Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Sinnsyk URL a!! hehe... , men bildet viserseg ikke.... gjorde visst ikke det nei... litt hjelp? Sikker på at det er adressa til bildet??? Gikk inn på "egenskaper" på bildet og kopierte den adressen som stod der... Har du lastet det opp på nettet? tror du må det, f.eks til galleriet ditt eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Har lasta det opp fra ett annet galleri på nettet... hmm... får høre litt med noen som har svart belte i data, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 23 år! (ble da så forbanna stort.... kan ikke dette me bilder ennå!) forbanna stort gjør det jo bare forbanna mye bedre Lol, er ikke størelsen det kommer ann på men hvordan du bruker det har jeg hørt men er nok enig med deg, vi har mange felles gode holdninger custom hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 ...er det berre eg som er ein "gammal" -70 mod?? Det er greit siden du har så forbanna rå bil! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 23 år! (ble da så forbanna stort.... kan ikke dette me bilder ennå!) Hehe.. \:D/ meget søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jaja, får vel slenge meg på her jeg også, og siden endel har sett bildet før så er det sikkert trygt å legge det ut her Er forresten 83 modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Har vell de fleste med meg når jeg sier at du er forumet's lille vakre prinsesse ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 nei jeg vet ikke. 2 gode ting på en gang, det blir jo nesten som kinderegg. Mangler bare den 3. Hmmm... Det blir jo tre da; 1. Pene jenter/damer 2. Liker/elsker BMW Sist men IKKE minst; 3. De liker å PRATE bil med oss gutta Har vell de fleste med meg når jeg sier at du er forumet's lille vakre prinsesse ;P ALLE damer som liker BMW er prinsesser. Enkelt og greit. Vi er heldige som har dere damene/jentene her inne som syns det er kult diskutere BMW!!!! Jeg er forøvrig -74 modell og snart pensjonist Bilde har jeg ikke, og det er sikkert like greit. Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 23 år! (ble da så forbanna stort.... kan ikke dette me bilder ennå!) forbanna stort gjør det jo bare forbanna mye bedre Lol, er ikke størelsen det kommer ann på men hvordan du bruker det har jeg hørt men er nok enig med deg, vi har mange felles gode holdninger custom hehe Lol..enig der ja vi har jammen meg GODE holdninger hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jaja, får vel slenge meg på her jeg også, og siden endel har sett bildet før så er det sikkert trygt å legge det ut her Er forresten 83 modell.. Hey....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Herlig... jeg gleder meg til panser bildene vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Nå mangler vi vel bare Raven. Så har vi vel samlet alle damene. Hmmm... Det blir jo tre da; 1. Pene jenter/damer 2. Liker/elsker BMW Sist men IKKE minst; 3. De liker å PRATE bil med oss gutta Ja, men da er jo allting godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Nå mangler vi vel bare Raven. Så har vi vel samlet alle damene. Vi mangler vel Anne også?? Har vert taus i det siste hu forresten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Født 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Vi mangler vel Anne også?? Har vert taus i det siste hu forresten.... Sant nok, vi må vel send ett "search party" etter ho Begynner å bli litt bekymret for henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå