Gå til innhold

Alder??

jonr
 Share

Anbefalte innlegg

heh.. måkke stå bak en hest vet du :)

Var ikke rett bak, var på siden bak. Så aldri at beina kom engang. Pleier å passe meg for å gå rett bak, selv om man må noen ganger. Kommer til å være enda mer forsiktig nå gitt.. selv om dama går bak og rundt de hele tiden. Men fikk inn et realt reaksjons-knockout-punch i bakenden på jævelhesten etterpå :o, ..men det skulle jammen vært mer. Slikt må jo unghester bare vendes av med. Skulle sparka greit igjen om jeg var litt mer oppegående rett etterpå.. Men dama ga henne inn, så får håpe hun lærte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var kanskje bildet på plass også.. Hvis det funker

http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zFIQ68-cKrO9SARgL1CppQ04nxMe7AwTVEAg0QHmkMkFQ-Qj9rjB2zTVW_kvny7WxODLxUNUFnMKw/00.jpg?MdToken=5260649916817770

Evig lang link da! Men, men... Ikke verdens mest seriøse bilde heller, men det var det jeg hadde..

Kjekt at vi er flere "hestejenter" her inne, som i tillegg har sans for BMW! 8)

Driver du med hest? Hvilken gren og hva slags hest i så fall?

Yess, det gjør jeg. Intill nylig hadde jeg 3 stk gamp, 2 islandshester og en kaldblods. Konkurrerer mest i gangartsridning,og har gjort det passelig bra, men for noen uker siden solgte jeg "sjefshesten" og driver nå på med et nytt prosjekt, 5 år gammel islandshoppe som lover bra! Hun skal forøvrig også selges når hun er klar for det, og da venter en passelig feit konto, som skal gå til innkjøp av god hest.Kaldblodsen er for øyeblikket satt bort på for til ei jente som starter han i sprang og dressur, har vel startet opp til 1:10 . Men han kommer hjem på ferie om 3 uker da :)

Så kort oppsummert sitter jeg nå med en stk lavageit hjemme, og kaldbldsen dukker opp om en tre ukers tid.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg liker best slike hester som er under panseret...

De andre sparker hardt. Det kan brystkassen min bevise. En 2-årig frieserhoppe lagde nemlig fotavtrykk der i går. Og det er jammen både rødt, hovent og vondt. Blir vel ikke mange dagene før det er både gult og blått og lilla. Rett under hjertet. Tenker det hoppa over et par slag. :shock:

I didn't even see it coming... men smalt godt gjorde det.. :roll:

Huffameg :o *blåsepå*

Ikke særlig stas det der nei!

Men bank i bordet, de årene jeg har drevet på, har jeg heller ikke fått hov-merke noe annet sted enn på tærne :) Men det gjør jaggu meg vondt nok det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult :D Har aldri hørt navnet "lavageit" på islending før, hehe!

Har ikke egen gamp, men jeg har ei svensk halvblodshoppe på fôr. Skal levere henne tilbake etter beitesesongen, det blit litt trist :cry: Men, men... Driver ikke med noe seriøs ridning egentlig, mest tur, men dressur innimellom og en sjelden gang sprang. Full fres bortover et eller annet jorde eller en fin, "myk" grusvei forekommer ofte :D Når frøkna jeg har nå leveres tilbake blir det vel å ri dølen til venninna mi hvis jeg ikke drar på folkehøgskole. Tøff sak han der! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult :D Har aldri hørt navnet "lavageit" på islending før, hehe!

Har ikke egen gamp, men jeg har ei svensk halvblodshoppe på fôr. Skal levere henne tilbake etter beitesesongen, det blit litt trist :cry: Men, men... Driver ikke med noe seriøs ridning egentlig, mest tur, men dressur innimellom og en sjelden gang sprang. Full fres bortover et eller annet jorde eller en fin, "myk" grusvei forekommer ofte :D Når frøkna jeg har nå leveres tilbake blir det vel å ri dølen til venninna mi hvis jeg ikke drar på folkehøgskole. Tøff sak han der! :wink:

Du kan overta kaldblodsgampen min 8) Jeg skal mest sannsynlig ut og studere neste år, og har ikke råd eller tid til to, det var en av grunnene til av sjefshesten måtte gå.. Og det var ikke med i beregninga at gamlegutten skulle komme hjem i alle fall! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fikk inn et realt reaksjons-knockout-punch i bakenden på jævelhesten etterpå :o, ..men det skulle jammen vært mer.

Det var nok mer som ett syn4_1_213[1].gif4_1_213[1].gif4_1_213[1].gif

Men dama ga henne inn, så får håpe hun lærte.

Du er heldig du Gunnar, som har sjefen til å hjelpe deg... :lol: Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da en 1985 modell, vel, den nye modellen i 1985 da jeg ble introdusert litt senere på året og har en del oppgradert utstyr og motor. For den som ikke vil regne ut hvor gammel jeg er da, så er jeg 19, og 20 den andre november ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig du Gunnar, som har sjefen til å hjelpe deg... :lol: Hehe....

Hehe. Hun kan være ganske hissig, så det funker. :)

Nemlig.. kan love deg at det er en del krefter i bakføttene til en 450kg(?) hest..

Bedre med 129 slappe under pansret, enn 1 kvikk i fjøset.

Tydeligvis. Men hester står i stall, kyr står i fjøs... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...