c_ellef Skrevet Juni 6, 2005 Skrevet Juni 6, 2005 Kjøpte meg en E36 i fjor høst. Etter å hatt den i kun en måned så tenkte jeg at denne bilen må vel kunne bli finere. Det første jeg gjorde var å fjerne veivesenet-lysa, jeg jobber ikke der Her er bilen ny-innkjøpt Bilen bakfra med originale lykter Syntes det så mye bedre ut når disse ble byttet. Måtte bytte foran også, samt få på øyelokk. Neste steg var alu-felger. Så da ble det en tur til Eiker motorshop Før felgene ble satt på Med nye 17" M5-look felger på Til slutt fikk jeg lakket fangere og kanaler, så da er bilen ferdig utvendig Satte inn litt grillnetting foran også. Ønsker å holde en så original og ren stil på bilen som mulig. Derfor har jeg beholdt de originale fangerene og ikke satt på skjørt. Syntes kanalene er fine nok "skjørt" som de er. Innvendig har jeg også begynt, men der er det en del igjen. Får legge ut det når jeg kommer så langt. Må prøve å få fjernet minuset på kontoen først... hehe
Eirik Skrevet Juni 6, 2005 Skrevet Juni 6, 2005 Extreme makeover Ble jo pen den, liker den blåfargen der... Men med M-lister, M-front og M hekk blir den perfekt. Koster jo litt, men det er en annen sak
jonr Skrevet Juni 6, 2005 Skrevet Juni 6, 2005 blir alltid bra med sånne endringer, er natt og dag forskjell med alu felger og hvite blink
skillbill Skrevet Juni 6, 2005 Skrevet Juni 6, 2005 "Vei-vesenet lys"..den var god Ble et veldig pent resultat det der, ///M er jo også veldig pent, men også dyrere, som nevnt over her det eneste jeg ikke er no stor fan av er hønsenetting!
316I Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 Hei, bare lurte. Er bilen din senka? isåfall, hvor mye?
c_ellef Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Skrevet Juni 7, 2005 Hei, bare lurte. Er bilen din senka? isåfall, hvor mye? Den må være senket, andre E36`er er noen cm høyere. Den var senket slik da jeg kjøpte den. Har kikket litt på fjærene, det virker som den er originalt senket, vet ikke hvor mye.
Dan Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 Pen bil det der Få på m3 speil og chrome-bakpotte så trenger du ikke gjøre mer
bimmerdude Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 Hei, bare lurte. Er bilen din senka? isåfall, hvor mye? Den må være senket, andre E36`er er noen cm høyere. Den var senket slik da jeg kjøpte den. Har kikket litt på fjærene, det virker som den er originalt senket, vet ikke hvor mye. Ta og mål tykkelsen på stab stagene så finner vi lett ut om den har M-tech fra fabrikken. Jeg har alltid vært i tvil om hva jeg synes er penest av vegvesen lys og hvite blinkers på E36. Jeg synes de hvite blir for hvite. De passer ikke med frontlyktene og bak blir det alt for mye hvit (hvit hører hjemme foran på bilen ikke bak). Og man tar bort linjene som føres fra bakluka som trekkes nedover på midten av baklyktene. Er mulig det blir bedre hvis de sotes ørelitte grann. Jeg har hvite på min bil nå. Aldri blitt helt fornøyd. Enten så går jeg tilbake til vegvesen lys eller så må jeg sote de hvite bitte litt.
Morten318 Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Jeg har noen sota blinklys foran.. synes det er penere enn helt hvite..
bmwrasaren Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 nyyyyydelig bil det der!!! Helt perfekt! Gjort fint arbeid der.
c_ellef Skrevet September 9, 2005 Forfatter Skrevet September 9, 2005 nyyyyydelig bil det der!!! Helt perfekt! Gjort fint arbeid der. Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå