HenrikE30+ Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Vet du hva? Jeg tror at jeg ALDRI har sett en penere E24! NOEN GANG!!! DEN fargen og DET interiøret og med de felgene er det rett og slett noe av absolutt vakreste av biler jeg noen gang har sett. Jeg sier ikke dette bare for å si det (når jeg først skryter mener jeg det virkelig), men den er så vakker jeg må revurdere hele min oppfatning av 6-serien. Jeg har alltid synes den er lekker og i det hele tatt noe av det flotteste som er laget, men din er i en helt annen liga! Du bør være MEGET stolt over den bilen Likte forresten veldig godt at du har beholdt kromlistene. Hva med kromnyrer også?
Runar-CSi Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Skrevet Februar 11, 2006 Utrolig arti å lese at så mange liker bilen så godt... blir nesten rørt jeg... Trudde jo aldri når jeg begynte på dette at det var så mange som ville like bilen, regna egentlig med å få en del kritikk med tanke på fargevalg/felger osv iom at det er en klassiker og ikke en "hverdagsbil".... Men jeg har jo bygd bilen etter mitt hode og nå ser den jo sånn ut og da er det jo utrolig så artig at mange liker den... Kjell: Jepp... Har kjørt bilen noen 100 meter lenger opp nå, Jørgen er på sjøen ja men kommer hjem om en ukes tid så da blir det vell full action i garasja der når han ska begynne å skru corrado... Henrik: Har beholdt kromlistene av den enkle grunn at de var i så fantastisk god stand at jeg hadde ikke hjerte til å begynne å forandre på de. Syns faktisk at det ble ganske fint sjøl også selv om jeg ofte har drømt om å få shadowline lister/dørhandtakspeil(ev. lakkerte speil i bilens farge), får faktisk kjøprt alt nytt på GS til overkommelig pris men jeg vet ikke om det hadde blitt så mye bedre, krommen finner man jo igjen i felgene også så det passer godt syns jeg. Angående nyrene så er de nå svart av den enkle grunn at de var det når jeg fikk bilen så de er kun blitt shina opp til å ikke være flassete, men det hadde kansje ikke vært så dumt med krom der heller... Det må jeg sjekke ut litt...
Gunnar Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 Fantastisk fet, Csiturbo! Håper virkelig du sender meg en haug av skikkelige bilder og info til "Månedens bil" når du føler deg ferdig med den!
R Andersen Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 gratulerer med en utrolig fin 6`r!! gleder meg til å se den "live"! lykke til videre med prosjektet!
mAZE Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 Lenge siden jeg har sett bilder av bilen nå, og den er fortsatt like knall.. Utrolig fin bil. Og her har du brukt noen timer. Gleder meg til å se den live iløpet av 2006.
///MoePower Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 Har du skadet lakken på frontleppa eller?? Eller skinner det bare i lakken? Går for det siste jeg
Lien Skrevet Februar 11, 2006 Skrevet Februar 11, 2006 Flere bilder hadde vært kult ja! Sharknose med M5 motor er jo et drømmeprosjekt fra min side
Runar-CSi Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Skrevet Februar 11, 2006 Har du skadet lakken på frontleppa eller?? Eller skinner det bare i lakken? Går for det siste jeg Ja det er bare no dritt på leppa eller no... Var ikke så fint vær akkurat når jeg kjørte den opp hit.....
Runar-CSi Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Skrevet Februar 11, 2006 Fantastisk fet, Csiturbo!Håper virkelig du sender meg en haug av skikkelige bilder og info til "Månedens bil" når du føler deg ferdig med den! Såklart! Bilder og mer utfyllende info kommer til deg så snart kong vinter har tatt farvell og jeg kan kjøre bilen og ta noen flotte bilder av den med skikkelig kamera...
Runar-CSi Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Skrevet Februar 12, 2006 Har gjort litt til baki..... Når jeg får på litt filt nå så begynner det å ligne....
johjoa Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 nok engang må jeg bare komentere bilen din... og si det er den råååeste og fineste E24`n ever! du må ta deg en søndags tur med bilen å ta en STOOR bilde serie av bimmern så vi på forumet kan gotte oss til helga
ingolfen Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 kar du får tak i kviteblinklys til dina og dina fronten?ej har ein svarte 635csi 86modell som ej holder på me??
Runar-CSi Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Skrevet Februar 13, 2006 kar du får tak i kviteblinklys til dina og dina fronten?ej har ein svarte 635csi 86modell som ej holder på me?? Det er det noen svensker som lager.... www.kinnby.nu
///MoePower Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 Begynner å ta form nå oppi bagasjerommet ditt ser jeg! Har du planer om å ha bagasjerommet nesten slik det er på bildene nå (+at du blir å gjøre det ferdig med filt osv da selvfølgelig) eller skal du bygge videre på det å bygge skikkelig gjennomført med lys/speil/plexi eller lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå