///MoePower Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 Den er rå ja.. Månedens bil mai? Stemmer for den jeg!
Steffan C Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Den 6'ern din er utrolig flott, og felgene dine passer som hånd i hanske . Ser at du har oransje blinkers bak, hvis du ikke vet det så skaffer disse hvite glass til E24 .
Runar-CSi Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 Det er på grunn av at de har en veldig lys blå film fra FoliaTec på....
Runar-CSi Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 Da har jeg fått gjort litt.... Oppdatering med bilder kommer imorra... Det blei litt mørkt idag... Sommeren nermer seg...
Runar-CSi Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 Vårstemning i Molde i dag, måtte ut og ta noen bilder da så jeg får dele det fine været med dere.... Ellers så ser det ut som om at jeg er i rute med tanke på å få kjøre fet bil i Mai... Gleder meg noe sinnsykt... skal bli godt og slippe og kjøre Subaru mer.... Autometer 5" turteller med shift light og vann temp måler kom fra USA igår så da måtte jeg ut og montere det så nå har jeg kontroll på det som skjer frammi der.... syns fører miljøet er blitt riktig så koselig nå.... Nå gjenstår det og få sveisa om eksos anlegget så jeg får på lambdaen pluss noen småtinger ellers så er det tut og kjør.... Gleder meg noe sinnsykt nå!!!
Gunnar Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Snart på tide å få tatt noen skikkelige bilder og sende de til post@bimmers.no for månedens bil! Mai er en fin måned.. 9 dager igjen.. Ellers ser det rimelig strøkent ut, bortsett fra den nederste leppa foran som ser litt sliten ut..
Runar-CSi Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 Frontleppa er MEGET skitten på bildene, jeg sliter med at den graver med seg enorme megnder med grus på plassen der bilen står og når det regner blir ikke det seendes pent ut... men den er enda ikke lakert som den skal heller.... Den vil bli lakkert samtidig som sideskjørt... Jeg er ikke fornøyd med finishen lenger på bilen, det er 2 år siden den var lakkert og har fått seg 3-4 skjønnhetsfeil som bør utbedres om ikke så lenge for de irriterer meg noe voldsomt!!! Mai blir kansje litt for tilig for meg men jeg lover deg at jeg skal sende dem mange og bedre bilder samt utfyllende info så snart jeg har fått vaska den skikkelig inn og utvendig Gunnar!
///MoePower Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Skjedd noe i det siste eller? Du har ikke gått i "filmproduksjon"? Vil se film av beistet jeg! Var vel snakk for en del tid tilbake siden at du skulle lage en liten filmsnutt å legg ut her..
cigarette Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Vårstemning i Molde i dag, måtte ut og ta noen bilder da så jeg får dele det fine været med dere.... Ellers så ser det ut som om at jeg er i rute med tanke på å få kjøre fet bil i Mai... Gleder meg noe sinnsykt... skal bli godt og slippe og kjøre Subaru mer.... Autometer 5" turteller med shift light og vann temp måler kom fra USA igår så da måtte jeg ut og montere det så nå har jeg kontroll på det som skjer frammi der.... syns fører miljøet er blitt riktig så koselig nå.... Nå gjenstår det og få sveisa om eksos anlegget så jeg får på lambdaen pluss noen småtinger ellers så er det tut og kjør.... Gleder meg noe sinnsykt nå!!! Jævli fin 6`er du he Well done
Runar-CSi Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 Takk for det du.... Har fått på den siste lista nå, og kjørt meg en runde til i nabolaget... Den er jaggu blitt sprek gitt...
///MoePower Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Takk for det du.... Har fått på den siste lista nå, og kjørt meg en runde til i nabolaget... Den er jaggu blitt sprek gitt... Ja det vil jeg nok tro!
BMW_Larsen Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 fått sveisa eksosen no da? må få bli me en runde me na snart ino.. har trosalt venta i 5 år på na test turn no..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå