Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikkje fått gjort det enda gitt.. Har stressa alt for masse med kjøp av anna bil den siste uka.. Men no e nå det i orden me den så kansje i får sulla me te å sveist eksos i neste uke... Da bli det test tur... :wink:

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Årsavgifta vil nok betalt så snart det er halv årsavgift, da kommer skilta dagen etterpå... :wink:

Så da får jeg prøve å lure med meg noen til å filme litt...

Skrevet

blir rått når biln kommer på veien.. men en bemerkning liksom, sakl du virkelig ha den store tavla ved siden av dæsjbordet? (tenker på turtelleren) ellers så har du drømmeprosjektet :D

Skrevet

Ja jeg skal faktisk ha den... Grunnen er så enkel at den orginale turtellern i innstrumenta ikke går langt nok...:( Hadde det ikke vært for det så hadde denne heller ikke vært der....

Og de to andre er oljetrykk og vann temp... Hadde ingen annen plass å ha de.... :roll:

Skrevet

hmm... Vet ikke hva jeg sakl si jeg.. ÅH deilig bil.. :D

gleder meg virkelig til også se den på banen/veien etter vært..

men har du noen peiling på hvor mye penger du har lakt på bilen din nå.. vær korne er jo godt brukt ser jeg.. :wink:

Skrevet

Joda, jeg har en perm stapp full med kvitteringer og bilder underveis så jeg har en grei oversikt over hva som er brukt... Men det er jo endel deler som er kjøpt brukte, de har jeg ikke kvittering på... men jeg vet jo hva jeg har betalt for ting... :wink:

Skrevet

Hehe... ja jeg skal ærlig inrømme at det er leeenge siden sist jeg satt i kikka i permen... 8) Tør nesten ikke åpne den lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...